Aldi Polska debiutuje na Instagramie
Polski oddział sieci dyskontów Aldi zadebiutował 1 czerwca w serwisie społecznościowym Instagram. To kolejny sygnał, że detalista stawia na wzmocnienie działań marketingowo-promocyjnych w naszym kraju.
Konto sieci Aldi znaleźć można pod adresem instagram.com/aldi.polska. Po stylu, jakim Aldi zachęca prenumeratorów swojego newslettera do obserwowania profilu debiutującego na Instagramie, widzimy szeroki nacisk na dotarcie do młodszego klienta, obeznanego z mediami społecznościowymi.
- Już w Dzień Dziecka galopem na Insta! Osłodzimy ci każdy dzień i sprawimy, że zobaczysz tęczę kreatywnych inspiracji. Poczuj się jak dziecko i kopytkuj, by zaobserwować, jak dzieje się magia! - brzmiał komunikat w porannym newsletterze Aldiego.
Na instagramowym koncie sieci na razie znaleźć można tylko jedno zdjęcie. Za to już teraz w opisie profilu umieszczony został link do strony promującej akcję "Raz Aldi, zawsze Aldi", na której znaleźć można m.in. wyniki zorganizowanego przez sieć konsumenckiego testu produktów.
1 komentarz
-
01.06.2020
A torby papierowe i bawełniane kiedy będą przy kasach? Bo gdy byłem ostatnio, to przy kasie widziałem sam plastik.
8