01.06.2020/12:34

Aldi Polska debiutuje na Instagramie

Polski oddział sieci dyskontów Aldi zadebiutował 1 czerwca w serwisie społecznościowym Instagram. To kolejny sygnał, że detalista stawia na wzmocnienie działań marketingowo-promocyjnych w naszym kraju.

Konto sieci Aldi znaleźć można pod adresem instagram.com/aldi.polska. Po stylu, jakim Aldi zachęca prenumeratorów swojego newslettera do obserwowania profilu debiutującego na Instagramie, widzimy szeroki nacisk na dotarcie do młodszego klienta, obeznanego z mediami społecznościowymi.

- Już w Dzień Dziecka galopem na Insta! Osłodzimy ci każdy dzień i sprawimy, że zobaczysz tęczę kreatywnych inspiracji. Poczuj się jak dziecko i kopytkuj, by zaobserwować, jak dzieje się magia! - brzmiał komunikat w porannym newsletterze Aldiego.

Na instagramowym koncie sieci na razie znaleźć można tylko jedno zdjęcie. Za to już teraz w opisie profilu umieszczony został link do strony promującej akcję "Raz Aldi, zawsze Aldi", na której znaleźć można m.in. wyniki zorganizowanego przez sieć konsumenckiego testu produktów.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • klient Aldi 01.06.2020

    A torby papierowe i bawełniane kiedy będą przy kasach? Bo gdy byłem ostatnio, to przy kasie widziałem sam plastik.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.