10.11.2020 / 19:49
StoryEditor

Aldi przedłuży okres testowy usługi Click&Collect w Wielkiej Brytanii

Aldi planuje przedłużyć okres próbny usługi Click&Collect w ponad 200 dodatkowych brytyjskich sklepach aż do Bożego Narodzenia. W jej ramach zamówienia klientów są zbierane i pakowane przez pracowników w sklepie, a później dostarczane na wyznaczone miejsca parkingowe.

Dzięki usłudze Click&Collect Aldi cały czas rozwija swoje możliwości w zakresie realizacji zamówień. W Wielkiej Brytanii sieć współpracuje w tym obszarze z firmą Deliveroo. Z ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 67% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.09.2025 / 23:16
StoryEditor
Lidl chce podbić Europę i twierdzi, że to się opłaca. Sieć dyskontów pokazuje jaka chce być w przyszłości

Lidl rozpoczął w 31 krajach Europy swoją pierwszą międzynarodową kampanię pod hasłem „Lidl się opłaca”. To nie tylko nowy slogan reklamowy, ale także obietnica i próba budowania emocjonalnej więzi z klientami. Operator podkreśla w komunikatach najważniejsze elementy strategii, także na polskim rynku.

„Lidl się opłaca” to deklaracja wobec konsumentów, którzy każdego dnia robią zakupy w sklepach sieci. Lidl podkreśla, że "każdy powinien mieć prawo do produktów wysokiej jakości...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.09.2025 / 08:28
StoryEditor
"Nowa" Grupa Pepco pokazała wyniki. Czy zmieniona strategia się sprawdza?
Sklep Pepco w CH Wola Park w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)

"Nowa" Grupa Pepco - już z wyłączeniem sprzedanej sieci Poundland - ujawniła wstępne wyniki operacyjne przed zaplanowaną na 10 grudnia publikacją pełnych wyników finansowych za rok obrotowy 2025. Przychody nowej grupy za okres 51 tygodni zakończony 21 września wzrosły o 8,8 proc. przy zachowaniu stałych kursów walutowych, napędzane otwarciami nowych sklepów oraz wzrostem przychodów LfL marki Pepco w tym samym okresie o 2,7 proc.

W trakcie samego czwartego kwartału dynamika wzrostu wyników uległa dalszej poprawie, z przychodami LfL marki Pepco rosnącymi w bieżącym czwartym kwartale o 3,9 proc. Grupa s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. październik 2025 13:05