03.08.2020/12:57

Aldi pozycjonuje się jako dyskont rodzinny

Niemiecki dyskonter ma na macierzystym rynku ugruntowaną pozycję jednej z najbardziej popularnych sieci handlowych. W najnowszej, 44-stronicowej broszurze marketingowej dyskont promuje swój wizerunek jako sklepu dla mamy, taty i dziecka. Sieć łączy różne cotygodniowe kampanie i przekształca je w „rodzinny świat”, w tym asortyment, przepisy i konkursy – komentuje Lebensmittel Zeitung.

Przekaz nowej, liczącej aż 44 strony broszury jest jednoznaczny – pierwsze dziecko, świetny początek szkoły, zrównoważone odżywianie – Aldi Süd ma odpowiednie produkty na każdy etap życia. Wydawnictwo od kilku dni dostępne jest w widocznym miejscu w sklepach, bezpośrednio za kasami fiskalnymi.

„Jako dyskont rodzinny towarzyszymy Ci w drodze”, zwraca się Aldi w czymś w rodzaju artykułu wstępnego do matek i ojców, którzy każdego dnia starają się jak najlepiej dbać o rodzinę. Obiecuje im kreatywne i praktyczne pomysły oraz najlepsze ceny każdego dnia na optymalne radzenie sobie w codziennym życiu „od pierwszej pieluchy do ostatniego dnia w szkole”.

Jak zauważa LZ.de, dzięki niemu sprzedawca może przedstawiać dobrze znane, a czasem dowolne cotygodniowe kampanie w dedykowanym dziale, reklamować odpowiednie tematycznie standardowe artykuły i jednocześnie stale wzmacniać lojalność klientów z tej centralnej dla sieci grupy docelowej. Rynek jako rodzinne centrum handlowe i możliwość zrobienia zakupów w jednym miejscu – to profil, który zawsze starali się prezentować detaliści oferujący pełen asortyment.

W nowym numerze klient znajdzie pięć kolejnych, bogatych asortymentowo, cotygodniowych kampanii tematycznych, z promocjami dostępnymi w sklepach od końca lipca do połowy sierpnia. Każdy temat jest przedstawiony na prawie dziesięciu stronach. Oferta to przemyślany miks produktów spożywczych i niespożywczych, promocji i stałych artykułów, marek i marek własnych, z których każda doprawiona jest pomysłami na przepisy, instrukcjami majsterkowania lub konkursami.

Źródło: LZ.de

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • szary obywatel 03.08.2020

    Mam już kolejne propozycje haseł reklamowych: np. "dyskonty dla singli", "dyskonty dla małżeństw bezdzietnych" i "dyskonty dla seniorów".

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także