09.06.2020 / 17:06
StoryEditor

Aldi widmo otwiera sklepy w Ukrainie [ZDJĘCIA]

(fot. allretail.ua)
(fot. allretail.ua)
(fot. allretail.ua)
Widmo Aldi na Ukrainie (Irina Nowochatko-Kowalczyk)
(fot. allretail.ua)
Widmo Aldi na Ukrainie (Irina Nowochatko-Kowalczyk)
(fot. allretail.ua)
Widmo Aldi na Ukrainie (Irina Nowochatko-Kowalczyk)
(fot. allretail.ua)
(fot. allretail.ua)
(fot. allretail.ua)
(fot. allretail.ua)
Widmo sklepu Aldi krąży nad Ukrainą Zachodnią. W Krzemieńcu, mieście położonym w obwodzie ternopolskim lokalny przedsiębiorca otworzył supermarket, którego logo bardzo przypomina sklep niemieckiej sieci dyskontowej – donosi portal allretail.ua.

Sklep został otwarty w maju tego roku pod szyldem ПС Маркет. Logo sklepu kształtem i kolorystyką jest maksymalnie zbliżone do logo popularnej sieci sklepów dyskontowych Aldi....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 57% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2025 / 12:04
StoryEditor
SPAR blisko rentowności! Krzysztof Tokarz, GK Specjał: Marzymy o TOP5 polskiego detalu
Sklepy SPAR będą rozwijane przez Grupę Kapitałową Specjał Krzysztofa Tokarza (fot. mat. prasowe; fotomontaż: wiadomoscihandlowe.pl)

Przez ostatnie pięć lat SPAR Polska generował ok. 100 mln zł straty rocznie. W ciągu zaledwie siedmiu miesięcy udało nam się zmniejszyć stratę całej grupy do kwoty 2,5 mln zł. To wynik, który znacznie przekroczył nasze najbardziej optymistyczne prognozy. Naszym celem strategicznym jest wejście do TOP10 handlu detalicznego w Polsce – mówi Krzysztof Tokarz, szef Grupy Kapitałowej Specjał.

W skrócie:

  • Specjał musi budować twardy i mocny detal
  • Specjał osiągnął w SPAR wyniki lepsze od oczekiwań
  • Specjał chce być w TOP10 polskiego detalu
  • Specjał chce m...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.11.2025 / 12:05
StoryEditor
Ile Kaufland wyciąga z lady z produktami świeżymi? Kwota idzie w miliardy złotych
Lada z produktami świeżymi to jeden z kluczowych działów sieci Kaufland - odpowiada za blisko 10 proc. obrotu, co daje ok. 1,3 mld zł rocznie

Co czwarty klient Kauflandu w swoim koszyku zakupowym umieszcza produkty ze świeżej lady. Już 10 proc. obrotu sieci to właśnie produkty z tego segmentu.

We wrześniu Kaufland pokazał nową odsłonę kampanii „Kaufland jest fresz”, która w lekki i humorystyczny sposób odpowiada na pytanie: „Dlaczego właściwie Kaufland jest fresz?”. M...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. listopad 2025 15:23