10.07.2021 / 11:37
StoryEditor

Aldi współpracuje z Olimp Sport Nutrition. Do sprzedaży trafiły t-shirty.

Otwarcie sklepu Aldi w Śremie (mat. prasowe)
Sieć Aldi wspólnie z marką Olimp Sport Nutrition wprowadza do sprzedaży w swoich sklepach, wyprodukowane w Polsce specjalnie dla sieci t-shirty. W sprzedaży znajdą się również wybrane suplementy diety oraz akcesoria.

- Olimp Sport Nutrition to polska marka, która produkuje suplementy diety, odżywki, żywność funkcjonalną, odzież i akcesoria treningowe doskonale rozpoznawalne i doceniane przez...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.06.2025 / 13:58
StoryEditor
Kto robi częściej zakupy w sklepach: mięsożercy, weganie czy wegetarianie? Zaskakujące wyniki badania
Aby odróżnić się od innych dyskontów, Netto eksponuje swoje produkty wegańskie na półkach. Regionalne pochodzenie (tutaj z Dolnej Saksonii) i certyfikat V-Label są również podkreślone.

Weganie i wegetarianie odwiedzają sklepy spożywcze znacznie częściej niż osoby jedzące mięso – wynika z badania KPMG i EHI Retail Institute w Niemczech. Weganie robią zakupy średnio 3,4 razy w tygodniu, wegetarianie 3,1 raza. Dla porównania – mięsożercy kupują 2,7 razy, a fleksitarianie (osoby ograniczające mięso) 2,6 razy tygodniowo.

W porównaniu do osób jedzących wszystko, weganie robią zakupy aż o 25 proc. częściej, a wegetarianie o około 15 proc. jednak na częstotliwość zakupów wpływają nie tylko dieta, a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 10:55
StoryEditor
Nowy raport GUS ujawnia różnice w sprzedaży. Jakie kategorie okazały się rozczarowaniem?
Jak wyglądała sptrzedaż detaliczna w maju 2025? (fot. Shutterstock)

Nowe dane Głównego Urzędu Statystycznego (GUS) przynoszą obraz umiarkowanego wzrostu sprzedaży detalicznej w maju 2025 r. Choć niektóre branże przyspieszyły, inne zanotowały wyraźne spowolnienie. Czy handel ma się czego obawiać?

Według opublikowanych 24 czerwca danych Głównego Urzędu Statystycznego, sprzedaż detaliczna w cenach stałych w maju 2025 r. wzrosła o 4,4 proc. w porównaniu z analogi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. lipiec 2025 06:04