08.11.2021 / 09:20
StoryEditor

Aleksandra Gawlas-Wilińska, Henkel Polska: Produkty do prania i zmywania będą sprzedawać się w internecie coraz lepiej [WYWIAD]

Aleksandra Gawlas-Wilińska na czele nowego działu w Laundry Home Care Henkla (mat. prasowe)
– Już teraz, przyglądając się danym, można zauważyć pozytywną dynamikę sprzedaży kategorii produktów do prania i czyszczenia w kanale online, czego nie można powiedzieć o kanale offline – mówi Aleksandra Gawlas – Wilińska, Digital & E-commerce Director w Dziale Środków Piorących i Czystości w Henkel Polska.

Od kwietnia kieruje Pani nowym działem Digital & E-commerce w Henkel Polska. Jakie cele stawia sobie Pani zespół?

Kluczową odpowiedzialnością moją i mojego zespołu jest zape...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 11:44