03.03.2021/13:59

Alex Ootes, Amazon Europe: Musieliśmy mieć pewność, że jesteśmy w stanie zapewnić odpowiednią jakość obsługi

- Właśnie wystartowaliśmy i jesteśmy szczęśliwi, że możemy dać dostęp do ponad 100 milionów produktów – mówi w rozmowie z portalem money.pl Alex Ootes, wiceprezes Amazon Europe.

Menadżer podkreślił, że Amazon oferuje w Polsce dostawę już następnego dnia, w niektórych przypadkach nawet w sytuacji, gdy klient kupi towar tuż przed północą.

Pytany o różnice w cenach tych samych produktów na polskiej i niemieckiej wersji serwisu, powiedział, że firma pracuje nad tym, aby były one jak najniższe. Przyznał jednocześnie, że to sprzedawca ustala ostatecznie wysokość cen.

Zwrócił też uwagę, że Amazona najbardziej interesuje opinia konsumentów, a nie oglądanie się na działania konkurencji,

– Tak naprawdę skupiamy się na kliencie, nie na konkurencji. Wierzę, że zapewnienie dużego wyboru, dobrej obsługi, niskich cen, szybkiej i bezproblemowej dostawy pozwala zdobyć serca konsumentów. Jesteśmy bardzo otwarci na współpracę z polskimi sklepami, podmiotów już działających na rynku nie traktujemy jako rywali – mówi Alex Ootes.

Na sugestię o tym, że opłaty dla sprzedawców są wyższe niż w przypadku innych platform, chociażby Allegro, odpowiedział, że Amazon ma inne procesy obsługi klienta oraz inne opcje eksportu, oferuje również inne możliwości promocyjne.

Ootes zasygnalizował też, że firma chce uruchamiać kolejne opcje dla sprzedawców i kupujących na polskim rynku.

– Tak naprawdę dopiero wystartowaliśmy, wdrażanie tych rzeczy po prostu trwa. To wymaga sporego zaangażowania różnych zespołów. Nie ustajemy we wprowadzaniu wszystkich opcji. Działamy systematycznie, krok po kroku – mówi Ootes.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także