Alibaba w III kw. 2019 r. zwiększył przychody o 40 proc. rok do roku
Chiński gigant e-commerce zwiększył w minionym kwartale przychody o 40 proc. w ujęciu rok do roku, osiągając kwotę 16 mld 651 mln dolarów. Platforma marketplace Tmall zwiększyła obroty o 26 proc. Znacznie szybciej od sektora e-commerce rosła sprzedaż usług chmury obliczeniowej koncernu – wzrost wyniósł aż 64 proc.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
05.11.2019
"W ciągu roku zakupy na platformach detalicznych Alibaby w Internecie robiło 693 mld użytkowników"
O Matko - ludzi na świecie jest 7 mld, a ci mieli 100 razy więcej użytkowników ?