12.04.2021 / 16:08
StoryEditor

Alibaba z pokorą i wdzięcznością przyjmuje rekordową karę, nałożoną przez chiński urząd antymonopolowy [FELIETON]

Kwatera główna Alibaba Group (Źródło: alizila.com)
Chiński gigant e-commerce, Alibaba, ogłosił w komunikacie dla inwestorów z 10 kwietnia, że przyjmuje rekordowo wysoką grzywnę, nałożoną przez chińskiego regulatora rynku (SAMR) za wieloletnie nadużywanie dominującej pozycji rynkowej. Ton wypowiedzi przedstawicieli zarządu koncernu wskazuje jasno, że Chińczycy mają własny odpowiednik powiedzenia „na władzę nie poradzę”.

Tuż po ogłoszeniu decyzji przez SAMR, Joe Tsai, wiceprezydent Alibaba Group, pochylił głowę z wdzięcznością i wyraził pełne zrozumienie dla faktu, że chiński regulator rynku z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.05.2025 / 11:34
StoryEditor
Aplikacja Kameleon w nowej odsłonie. Co właściciel sieci Inmedio, Relay i Aelia zaproponował klientom?
Aplikacja Kameleon w nowej odsłonie. Dopasowane oferty i rabaty z wielu sieci (fot. Lagardere Travel Retail Polska)

Ukazała się nowa odsłona aplikacji Kameleon z ulepszonym interfejsem i dostępem do nowych ofert. Lagardere Travel Retail chce w ten sposób rozwijać program lojalnościowy takich sieci jak Inmedio, Relay, Costa Coffee, 1 Minute czy So Coffee.

Kameleon daje dostęp do promocji w kilku znanych sklepach

Lagardere Travel Retail poinformował, że zakończył proces udostępniania nowej wersji aplikacji Kameleon. Jest to multibrandowy program lojalnościowy Lagardere Travel Retail w Polsce. Spółka zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak: Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute Smacznego!, Costa Coffee i inne.

Aplikacja Kameleon w nowej odsłonie

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 11:54
StoryEditor
Sieć E.Leclerc zwiększyła w Polsce sprzedaż porównywalną. Prezes Jean-Philippe Magre: To dobry wynik
E.Leclerc podsumowuje 2024 rok (fot. Shutterstock)

E.Leclerc pochwalił się wzrostem sprzedaży like-for-like o 1,23 proc. w 2024 r. w Polsce. Handlowa grupa podkreśla, że udało się to osiągnąć pomimo trudnego otoczenia rynkowego, charakteryzującego się intensywną wojną cenowo-promocyjną w segmencie dyskontowym. Obroty przekroczyły 3,4 mld zł.

Grupa E.Leclerc Polska tłumaczy, że w 2024 r. "kontynuowała strategiczne działania zmierzające do konsolidacji pozycji na rynku dzięki poprawie efektywności". Podkreśla przy tym...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2025 04:34