Alibaba z pokorą i wdzięcznością przyjmuje rekordową karę, nałożoną przez chiński urząd antymonopolowy [FELIETON]
Chiński gigant e-commerce, Alibaba, ogłosił w komunikacie dla inwestorów z 10 kwietnia, że przyjmuje rekordowo wysoką grzywnę, nałożoną przez chińskiego regulatora rynku (SAMR) za wieloletnie nadużywanie dominującej pozycji rynkowej. Ton wypowiedzi przedstawicieli zarządu koncernu wskazuje jasno, że Chińczycy mają własny odpowiednik powiedzenia „na władzę nie poradzę”.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
12.04.2021
Może sobie spokojnie przyjąć kare z pokorą. Teraz jest jasne skąd podwyżki towarów o co najmniej 100% ale zwykle dużo więcej. Niektóre tanie towary zdrożały o 1000%. Klient za to zapłaci a on zyska bo od droższego towaru jest wyższa prowizja albo już jest tak duża że przewyższa kilka razy wartość tańszych produktów.
-
12.04.2021
Dobrze ujęte :)
3