12.04.2021/16:08

Alibaba z pokorą i wdzięcznością przyjmuje rekordową karę, nałożoną przez chiński urząd antymonopolowy [FELIETON]

Chiński gigant e-commerce, Alibaba, ogłosił w komunikacie dla inwestorów z 10 kwietnia, że przyjmuje rekordowo wysoką grzywnę, nałożoną przez chińskiego regulatora rynku (SAMR) za wieloletnie nadużywanie dominującej pozycji rynkowej. Ton wypowiedzi przedstawicieli zarządu koncernu wskazuje jasno, że Chińczycy mają własny odpowiednik powiedzenia „na władzę nie poradzę”.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • 123 12.04.2021

    Może sobie spokojnie przyjąć kare z pokorą. Teraz jest jasne skąd podwyżki towarów o co najmniej 100% ale zwykle dużo więcej. Niektóre tanie towary zdrożały o 1000%. Klient za to zapłaci a on zyska bo od droższego towaru jest wyższa prowizja albo już jest tak duża że przewyższa kilka razy wartość tańszych produktów.

  • Maria 12.04.2021

    Dobrze ujęte :)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także