18.11.2021/13:46

AliExpress i należący do Glovo Lola Market nie wdrożą w Polsce wspólnej usługi e-zakupów spożywczych

Tydzień temu informowaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl o wejściu platformy AliExpress na rynek spożywczego quick commerce'u w Hiszpanii. Chiński gigant we współpracy z Lola Marketem należącym do Glovo uruchomili usługę, w ramach której w aplikacji AliExpress umożliwione zostały zakupy m.in. z Carrefoura, Lidla i Makro. Teraz ustaliliśmy, że rozszerzenie tego partnerstwa na polski rynek nie jest planowane.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Nickt 25.11.2021

    Bogu niech będą dzięki. Wszystko tylko nie Glovo.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także