24.10.2020/15:11

AliExpress nowym partnerem Lecha Poznań

Chiński AliExpress został najnowszym sponsorem klubu piłkarskiego Lech Poznań. Podpisana umowa obowiązywać będzie do 30 czerwca 2021 r., z możliwością przedłużenia - poinformował zespół z Wielkopolski.

Dla AliExpress współpraca z aktualnym wicemistrzem Polski to pierwsze na świecie partnerstwo w zakresie marketingu sportowego.

Logo AliExpress będzie prezentowane na spodenkach zawodników pierwszego zespołu Lecha Poznań, a reklamy sponsora umieszczane będą na stadionie podczas meczów ligowych. Dodatkowo AliExpress przygotował dla kibiców Lecha specjalne kody rabatowe, dzięki którym 100 mln dostępnych na platformie produktów będzie mogło zostać zakupionych po niższych cenach podczas wyprzedaży AliExpress w tzw. Dniu Singla (11-12 listopada).

Pierwszy mecz Lecha Poznań, podczas którego zawodnicy pojawią się z logo AliExpress na spodenkach, odbędzie się 25 października przeciwko Cracovii.

Lech Poznań to jedyny polski klub, który tej jesieni reprezentuje nasz kraj w fazie grupowej europejskich pucharów - występuje w Lidze Europy. W czwartek Kolejorz uległ w tych rozgrywkach Benfice Lizbona 2:4, podczas pierwszej kolejki fazy grupowej.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • HK 26.10.2020

    I tak to Chińczycy zdobywają kolejne przyczółki, wciskając nam swoje badziewie i kradzioną własność intelektualną. Kupowanie na Aliexpress to import bez cła i VAT'u. Może ktoś kiedyś w końcu policzy, jakie to straty dla naszej gospodarki? Karuzele VAT'owskie to przy tym małe miki. Nie chcesz mieć pracy, dawaj zarobić Chińczykom.

  • Remi@ 26.10.2020

    W czasach COVID 19....moim zdaniem to jest świetny krok i dla zespołu i dla Aliexpress!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także