16.07.2018/13:44

Allegro otwiera na WhatsApp kanał dla klientów i sprzedawców

Największa polska platforma e-commerce będzie pierwszą w Polsce dużą marką z obsługą przez WhatsApp. Właśnie otwiera kanał dla klientów i sprzedawców w tej popularnej aplikacji komunikacyjnej.

Allegro od 12 lipca 2018 udostępnia oficjalny kanał do komunikacji przez aplikację WhatsApp wykorzystując WhatsApp Business. Dzięki temu klienci i sprzedawcy będą mogli komunikować się z obsługą serwisu, ale także mieć szybki dostęp do najczęściej pojawiających się pytań czy do podstawowych danych o firmie i innych opcji w przyszłości. Na kanale będzie można na bieżąco poprosić o wsparcie w zakupach i sprzedaży, zapytać o aktualne akcje promocyjne czy też zapytać o zasady działania Allegro.

- Otwieramy nowy kanał komunikacji z klientami i sprzedawcami przy pomocy wiadomości tekstowych, bo widzimy, że są oni coraz aktywniejsi w zyskującej popularność aplikacji - mówi Jakub Kłoczewiak, Customer Experience Director w Allegro.

- To kontynuacja zmian, jakie od wielu miesięcy przeprowadzamy w obsłudze klientów. Robimy to dla wygody wszystkich, którzy na Allegro sprzedają lub kupują. Chcemy być obecni nie tylko w z góry określonych przez nas kanałach, ale wchodzić w inne, naturalne dla naszych klientów i sprzedawców kanały komunikacji. W ciągu ostatnich 6 miesięcy liczba zgłoszeń obsłużonych przez Facebooka i inne miejsca w Internecie podwoiła się. Dziś otwieramy kanał tekstowy w WhatsApp, ale w przyszłości możliwe jest, że uruchomimy w tej aplikacji także kanał głosowy - dodaje Jakub Kłoczewiak.

WhatsApp to należąca do Facebooka zyskująca w Polsce popularność aplikacja mobilna.  Pozwala m.in. na wymianę wiadomości tekstowych bez konieczności płacenia za SMSy. Obecnie według szacunków PBI/Gemius z WhatsApp korzysta średnio 4,5 miliona Polaków miesięcznie. WhatsApp jest dostępny na wszystkie popularne platformy, w tym: Android, IOS, Windows Phone czy Blackberry.

Allegro to jedna z największych firm handlowych w Polsce i w Europie oparta na nowoczesnych technologiach. Od 1999 roku Allegro ułatwia Polakom zakupy w sieci oferując im najlepsze ceny, wygodę i pełne bezpieczeństwo transakcji.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • marek87 17.07.2018

    Dlaczego Whatsapp?! Przecież to dziurawy komunikator z zerowym bezpieczeństwem danych. Wszyscy wiedzą, że Facebook sprzedaje dane użytkowników. Teraz będzie więcej danych do sprzedawania :)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.