29.08.2020/11:13

Był Amazon Go, jest Amazon Fresh! Amazon uruchomił pierwszy sklep spożywczy w nowym koncepcie [ZDJĘCIA / VIDEO]

W 2017 r. za 13,7 mld USD Amazon kupił Whole Foods Market - sieć supermarketów ze zdrową żywnością. Na początku 2018 r. amerykański gigant e-commerce uruchomił pierwszy sklep Amazon Go, w którym aby zrobić zakupy wystarczy smartfon i aplikacja mobilna. Dzisiaj Amazon połączył wszystkie trzy obszary, w których operuje i otworzył pierwszy sklep Amazon Fresh, w którym najnowsze technologie łączą się z tradycyjnym sklepem oferującym świeże i wyrabiane na miejscu produkty oraz usługi z obszaru e-commerce.

Pierwsza placówka Amazon Fresh ruszyła w Woodland Hills w Kalifornii i jak podkreślają przedstawiciele Amazona, to zupełnie nowy sklep spożywczy zaprojektowany od podstaw, aby zapewnić bezproblemowe zakupy, niezależnie od tego, czy klienci robią sprawunki w sklepie czy w internecie. Placówka oferuje także możliwość odbioru złożonego zamówienia bezpośrednio w sklepie na stanowisku obsługi lub na wyznaczonym miejscu parkingowym. Amazon Fresh oferuje również odbiór paczek Amazon.com i bezpłatne zwroty produktów bez paczek.

Firma wykorzystała swoje doświadczenia operacyjne, aby móc zaproponować klientom „zawsze niskie ceny” i bezpłatną dostawę tego samego dnia dla członków usługi Prime.

Klienci kupujący Amazon Fresh znajdą w sklepie wysokiej jakości produkty, w tym mięsa i owoce morza, szeroki asortyment krajowych marek takich jak Coca-Cola i Kraft Mac and Cheese, lokalne marki, takie jak Rockenwagner Bakery i Groundworks Coffee, czy wyroby regionalne, których zwykle nie można znaleźć w Los Angeles, takie jak Dukes Mayo i Ellenos Yogurt, oraz nowe ekskluzywne marki Amazon, takie jak Fresh i Cursive. Placówka oferuje także produkty organiczne 365 by Whole Foods Market.

Ponadto zespół kulinarny oferuje klientom szeroki wybór dań gotowych przygotowywanych codziennie w sklepie - od świeżego pieczywa i pizzy na zamówienie, po kurczaki z rożna i gorące kanapki.

Firma wprowadziła także wiele nowych rozwiązań, które mają sprawić, że zakupy będą wygodniejsze w tym usługę Amazon Dash Cart, który pozwala klientom pominąć kolejkę do kasy, oraz nowe funkcje systemie Alexa, które pomagają klientom zarządzać listami zakupów i lepiej poruszać się po sklepowych alejkach.

- Cieszymy się, że możemy wprowadzić zupełnie nowy Amazon Dash Cart, który pomaga w szybszych zakupach, pozwalajać na pominięcie kolejki do kasy. Klienci po prostu umieszczają swoje torby w koszyku, logują się za pomocą kodu QR w aplikacji Amazon, robią zakupy i dzięki Dash Cart, który automatycznie finalizuje płatność mogą wyjść z zakupami nie czekając w kolejce. Wózek wykorzystuje kombinację algorytmów widzenia komputerowego i fuzji czujników do identyfikacji przedmiotów umieszczonych w koszyku – tłumaczy - Jeff Helbling, wiceprezes Amazon Fresh Stores.

Dzięki nowym funkcjonalnościom w systemie Alexa klienci mogą szybciej znaleźć produkty w sklepie, a także skorzystać z list zakupów. Gdy klienci przychodzą do sklepu, mogą uzyskać dostęp do listy zakupów Alexa za pośrednictwem aplikacji Amazon lub Amazon Dash Cart, co umożliwia im szybkie poruszanie się po alejkach i sprawdzanie produktów podczas zakupów. W całym sklepie dostępne są urządzenia Amazon Echo Show, w których można poprosić Alexę o pomoc i zapytać gdzie można znaleźć dany produkt.

Dodaj komentarz

3 komentarze

  • yyu 31.08.2020

    bezpłciowe to

  • Hshdh 31.08.2020

    Hdhdh

  • Teet 31.08.2020

    Test

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także