28.11.2018/13:30

Amazon pobił kolejne rekordy sprzedaży promocyjnej – te liczby oszałamiają!

Amazon, a wraz z nim cały amerykański kanał e-commerce, pobił w czasie wydłużonego weekendu promocyjnego, zaczynającego się w czwartkowe Święto Dziękczynienia i kończącego w Cyber Monday, kolejne rekordy sprzedażowe.

Firma nie ujawniła szczegółowych danych o sprzedaży w okresie promocji, informujące jedynie, że klienci zamówili w tych dniach łącznie ponad 180 mln produktów. Były to przede wszystkim urządzenia z asystentem głosowym Alexa – Echo Dot, Fire TV Stick, a także tablety.

Według szacunków dokonanych przez firmę Adobe Analytics, w Święto Dziękczynienia Amazon odnotował sprzedaż rzędu 3,7 mld dolarów, co oznacza wzrost o 28 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Sprzedaż w Black Friday wyniosła ok. 6,2 mld dolarów – wzrost o 24 proc.

Rekordowa była sprzedaż w Cyber Monday – wyniosła ponad 7,9 mld dolarów – to wzrost o 20 proc. w porównaniu z rokiem 2017. Amazon podkreśla, że odnotował w tym dniu rekordową sprzedaż w historii światowego e-commerce.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.