10.05.2021/09:16

Amazon uruchomił w Polsce centrum obsługi klienta. Operator chce zatrudnić 650 osób

Firma kontynuuje swój rozwój w Polsce. Ogłosiła stworzenie do końca roku 2021 blisko 650 nowych miejsc pracy w dziale obsługo klienta. Do rozpoczęcia swojej działalności na Wisłą w roku 2014, Amazon stworzył pond 18 tys. stałych miejsc pracy.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.