23.03.2020/14:26

Amazon zawiesił w USA i Europie dostawy milionów produktów. Panika wśród sprzedawców

Dziesiątki milionów produktów z oferty ok. 250 tys. sprzedawców korzystających z platformy Amazona będą wysyłane do klientów nie wcześniej niż pod koniec kwietnia. Koncern podjął decyzję o czasowym wstrzymaniu obsługi logistycznej zamówień z produktami, które obecnie nie mają kluczowego znaczenia (non-essential) dla konsumentów – relacjonuje portal Yahoo Finance za Bloombergiem.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Kwadrat 23.04.2021

    Niestety prawda. Przy zakupie też dostałem informację o trzydniowym terminie dostawy. Czekam już drugi tydzień, a otrzymana informacja o nowym terminie to tygodniowe widełki.

  • Black166 24.03.2020

    Nieprawda, nieprawda ;-) wlasnie zamówilem zegarek, bedzie za dwa dni, takze to tylko taka ,,wersja dla prasy,, a hajs sie musi zgadzac, ehh.

  • Anonim 23.03.2020

    Zamknijcie to, bo to będzie tragedia! Zobaczycie.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.