24.08.2018 / 10:23
StoryEditor

Andrzej Kacperski, LTR: Zostaliśmy oszukani przez Państwowe Porty Lotnicze

(mat. prasowe)
Andrzej Kacperski, prezes firmy Lagardere Travel Retail (LTR), która była dotychczasowym najemcą powierzchni handlowych na Lotnisku Chopina, oskarża zarządzające portem Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze" (PPL) o oszustwa, kłamstwa oraz manipulacje. Jego zdaniem negocjacje, w wyniku których umowę najmu podpisała Baltona, to „farsa” – rozmowa z serwisem Business Insider.

Ostry spór pomiędzy LTR a PPL wybuchnął w maju, po wyborze najemcy części powierzchni handlowej na Lotnisku Chopina. Została nim Baltona, która wcześniej była w sporze prawnym z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 12:59
StoryEditor
Polska sieć handlowa z ponad 3000 sklepami liczy straty po potężnym pożarze. Znamy pierwsze szacunki, idą w setki milionów złotych
Strategia LPP opiera się na wykorzystaniu przewagi konkurencyjnej marki Sinsay, z najsilniejszą na rynku platformą omnichannelową, która integruje rozbudowaną sieć sprzedaży i rosnący na znaczeniu kanał online, w tym najpopularniejszą w branży aplikację mobilną i program lojalnościowy

Zarząd spółki LPP, która prowadzi ponad 3000 salonów modowych pod markami Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay przedstawił wstępną ocenę konsekwencji finansowych i niefinansowych pożaru centrum dystrybucyjnego pod Bukaresztem, w tym jego wpływu na działalność spółki. Co już wiemy?

Przypomnijmy, że 29 czerwca pożar strawił magazyn LPP zlokalizowany w kompleksie logistycznym CTPark Bucharest Wets, pod Bukaresztem, który pełnił rolę habu logistycznego firmy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.06.2025 / 15:17
StoryEditor
Frisco chce zdobyć na wszystkich swoich rynkach taką mocną pozycję, jaką ma w Warszawie
Frisco realizuje obecnie usługi na terenie pięciu największych ośrodków miejskich w Polsce (fot. materiały prasowe)

Spółka Frisco, w której 100 proc. udziałów ma Eurocash, twierdzi, że wyszła na pozycję lidera rynku e-grocery w Polsce. Jakie inne “smaczki” znaleźliśmy w sprawozdaniu z działalności spółki za 2024 r.?

W całym 2024 r. (od 1 stycznia do 31 grudnia) spółka Frisco odnotowała przychody o wartości 561,6 mln zł, w tym przychody ze sprzedaży towarów w wysokości 531 mln zł oraz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. lipiec 2025 22:46