13.03.2020 / 12:00
StoryEditor

Biedronka wyprzedza Lidla pod względem liczby promocji wielosztukowych

(fot. materiały własne/zdjęcie ilustracyjne)
Z analizy ubiegłorocznych gazetek wynika, że Biedronka była dużo aktywniejsza od Lidla w zakresie oferowania promocji typu „2 produkty w cenie 1” i „3 za 2”. W pierwszym przypadku przewaga wyniosła ponad 84%, a w drugim – aż 93%. Warto dodać, że okazji typu „3 za 2” było 22-krotnie więcej w obu sieciach niż „2 za 1”. Analizowane dyskonty w ramach takich aktywności głównie oferowały art. suche, spożywcze świeże i kosmetyki.

Porównania dokonali eksperci z międzynarodowej firmy Hiper-Com Poland i platformy analityczno-badawczej UCE RESEARCH. Zestawiono promocje gazetkowe w kategorii „2 w cenie 1” i „...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.06.2025 / 11:09
StoryEditor
Czy Aldi musi zmienić swój model biznesowy? Sieć przegrywa w sądzie i wystawia się na mocny ostrzał za kopiowanie produktów markowych
Aldi Sud

Sieć Aldi Sud, niemiecki dyskonter znany z agresywnej polityki niskich cen, coraz częściej mierzy się z zarzutami o kopiowanie produktów markowych. Seria pozwów sądowych, w tym niedawna porażka z producentem cydru Thatchers w Sądzie Najwyższym Wielkiej Brytanii oraz świeży pozew od Mondelez, wskazuje, że sieć może być zmuszona do przemyślenia swojego podejścia do tworzenia portfela produktów private label.

Porażka Aldi z Thatchers może być przełomem

Ostatnie orzeczenie brytyjskiego Sądu Najwyższego w sprawie cydru Thatchers stanowi znaczący precedens. Brytyjskiemu oddziałowi ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.06.2025 / 15:36
StoryEditor
Lalki Labubu: Fenomen chińskich zabawek, które podbiły świat. na czym polega ich fenomen?
Wystawy sklepowe z lalkami i figurkami Labubu firmy Pop Mart

Labubu, futrzaste lalki od chińskiego producenta Pop Mart, stały się globalną sensacją, niemal potrajając zyski firmy w minionym roku. Jak pisze BBC te elfopodobne stworzenia, pierwotnie potwory z serii "The Monsters" artysty Kasinga Lunga, zdobyły serca celebrytów, takich jak Rihanna, Dua Lipa, Kim Kardashian i Lisa z Blackpink, oraz miliony fanów na całym świecie.

Czym jest Labubu?

Labubu to zarówno postać fikcyjna, jak i marka. Lalki charakteryzują się spiczastymi uszami, dużymi oczami i psotnym uśmiechem z dziewięcioma zębami. Mimo ich...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. lipiec 2025 02:27