19.12.2018/13:59

Foods by Ann Healthy Store od Anny Lewandowskiej może uruchomić docelowo nawet 40 sklepów w Polsce

10 lokali Foods by Ann Healthy Store sygnowanych nazwiskiem trenerki fitness Anny Lewandowskiej ruszy w 2019 roku w największych miastach Polski: Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Katowicach i Rzeszowie. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, trwają rozmowy dotyczące uruchomienia bliźniaczego konceptu w Monachium.

W portalu wiadomoscihandlowe.pl informowaliśmy już o najnowszym „dziecku” Anny Lewandowskiej, czyli koncepcie gastronomicznym Foods by Ann Healthy Store, który rozwija spółka HPBA Group (Lewandowska jest jej współwłaścicielką i prezesem). Jako pierwsi napisaliśmy m.in., że docelowo sieć może liczyć 40 placówek będących czymś w rodzaju smoothie bar (czyli modnego na Zachodzie konceptu barów ze zdrową żywnością). Przedstawiciele spółki HPBA Group kategorycznie zaprzeczyli wówczas tym informacjom. Tymczasem w środę 19 grudnia podczas spotkania z dziennikarzami Lewandowska sama stwierdziła, że docelowo w Polsce może powstać 40 sygnowanych jej marką lokali. – To, ile czasu nam to zajmie zależy przede wszystkim od tempa otwarć w przyszłym roku – powiedziała nam  Lewandowska.

Sieć ma się rozwijać m.in. poprzez franczyzę, o czym również w portalu wiadomoscihandlowe.pl, pisaliśmy jako pierwsi.

PRZECZYTAJ WYWIAD Z KAROLEM BŁASZCZYKIEM Z ZARZĄDU HPBA GROUP!

W przyszłym roku firma planuje 10 otwarć w największych miastach Polski: Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Katowicach i Rzeszowie. Najbliższy ruszy już w styczniu w poznańskim centrum handlowym Posnania, kolejny w lutym w Warszawie. Lewandowska prowadzi też rozmowy z kontrahentami w Niemczech, gdzie w Monachium miałby powstać pierwszy lokal będący odpowiednikiem Foods by Ann Healthy Store (decyzja, pod jakim brandem koncept funkcjonowałby na tamtym rynku jeszcze nie zapadła).

Wiadomo, że trenerka fitness, a prywatnie żona Roberta Lewandowskiego, piłkarza FC Bayern Monachium, chce też wprowadzać swoje przekąski i napoje pod marką Foods by Ann do niemieckich sieci handlowych i klubów sportowych. – Niemcy to trudny rynek, bo konsumenci są tam świadomi i wymagający, zaś oferta zdrowych produktów znacznie bardziej rozwinięta niż w Polsce – ocenia Anna Lewandowska w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl. Firma rozwija eksport na rynki azjatyckie, produkty sygnowane jej marką można już kupić na Bliskim Wschodzie i Chinach, a niebawem będą dostępne w Korei Płd.

Oferta przekąsek i napojów pod marką Foods by Ann – od batonów, przez musli, smoothie, owoce w czekoladzie, napoje funkcjonalne, zupki, puddingi itp. – liczy już ponad 100 indeksów. Produkty są dostępne m.in. w Żabkach i 1 Minute, w salonikach prasowych Relay, Inmedio, w kawiarniach So Coffe, na stacjach paliw Shell, Lotos i Orlen. Do oferty dołączyły właśnie nowe batony w niższym segmencie cenowym (cena sugerowana 2,49 zł za baton 20 g), napój energetyczny na bazie soku NFC, w drugiej połowie 2019 roku do sprzedaży mają trafić ciastka i krakersy, asortyment poszerzy się też o herbatę mrożoną i kombuchę. Są też lody – naturalne sorbety.

Grupa docelowa marki Foods by Ann Healthy Store to osoby aktywne, dokonujące świadomych wyborów żywieniowych, poszukujące nowych smaków
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.