14.05.2020/11:39

Anna Tutak-Kordyl szefową marketingu MediaMarktSaturn Polska

Z początkiem maja Anna Tutak-Kordyl objęła nowo utworzone stanowisko dyrektor marketingu w sieci MediaMarktSaturn Polska. Będzie odpowiedzialna za tworzenie oraz implementację strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci MediaMarkt na polskim rynku.

Do tej pory w spółce MediaMarktSaturn Polska działały osobne funkcjonowały marketingu i planowania mediów. Anna Tutak-Kordyl na nowo utworzonym stanowisku dyrektor marketingu scali ich działania.

Przed rozpoczęciem pracy w sieci MediaMarktSaturn Polska Anna Tutak-Kordyl kierowała zespołami w takich koncernach jak Procter& Gamble, Pepsi Cola, Tchibo czy Colian. Zasiadała w zarządach spółek prywatnych oraz publicznych, była członkiem rad nadzorczych m.in. Sokołów. Jest ekspertem w zakresie strategii cenowej, zarządzania kategoriami, a także consumer and shopper insights.

- Naszym celem jest dalszy rozwój wielokanałowego modelu sprzedaży koncentrując się na wzmacnianiu custromer experience oraz budowaniu wartości produktów i marek. Dzięki temu umacniamy pozycję MediaMarkt na polskim rynku. Dynamiczny wzrost firmy możliwy jest dzięki zaangażowaniu i intensywnej pracy całego naszego zespołu. Wierzymy, że firmę tworzą ludzie, dlatego bardzo cieszymy się, że do rodziny MediaMarkt dołącza tak doświadczona osoba, jak Anna Tutak-Kordyl. Jesteśmy przekonani, że jej wiedza i kompetencje pomogą nam w realizacji naszych ambitnych planów biznesowych - mówi Alpay Güner, CEO MediaMarktSaturn Polska.

Sieć Media Markt ma blisko 90 sklepów stacjonarnych i prowadzi sklep internetowy z elektroniką.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.