27.04.2017 / 09:19
StoryEditor

Anwim zapowiada inwestycje w rozwój i nowe koncepty na stacjach sieci Moya

Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Moya - nowy koncept przystacyjnego sklepu convenience z wydzieloną częścią gastronomiczną - Pizza & Cafe Moya - 1
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Moya - nowy koncept przystacyjnego sklepu convenience z wydzieloną częścią gastronomiczną - Pizza & Cafe Moya - 2
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Moya - nowy koncept przystacyjnego sklepu convenience z wydzieloną częścią gastronomiczną - Pizza & Cafe Moya - 3
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
- W tym roku zamierzamy przyłączyć do sieci około 30 stacji partnerskich i otworzyć co najmniej 10 stacji własnych, tak by na koniec bieżącego roku przy polskich drogach działało łącznie ponad 170 stacji - mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya.

Jak wyglądają plany rozwoju sieci stacji Moya na 2017 r.? Firma zapowiadała, że chce mieć 250 stacji do roku 2019, z czego 50 obiektów będzie stacjami własnymi.

W ubiegły...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2025 / 12:43
StoryEditor
Rafał Brzoska rusza z nowym projektem! Celem m.in. odbudowa silnej Ukrainy
Rafał Brzoska, prezes InPostu (fot. za: LinkedIn)

Poland in Focus - tak nazywa się nowa inicjatywa Rafała Brzoski, prezesa firmy InPost. Projekt ma "łączyć Warszawę i Waszyngton w ramach strategicznego dialogu o przyszłości regionu" i "tworzyć przestrzeń, która może inspirować innych - zwłaszcza w kontekście odbudowy Ukrainy".

Jak mówi Rafał Brzoska, Poland in Focus będzie "nową platformą strategicznego dialogu", organizowaną wspólnie z Atlantic Council w Warszawie i Waszyngtonie. - Dlaczego te dwa ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 09:39
StoryEditor
Rossmann modernizuje sieć sklepów. Pierwsza placówka w nowym koncepcie już działa. Wygląda niesamowicie!
Tak wygląda z zewnątrz pokazowa drogeria Rossmanna w niemieckim Wennebostel (fot. Rossmann)

Cieplejszy, bardziej kolorowy, z czytelnie oznaczonymi kategoriami produktowymi – tak prezentuje się drogeria Rossmann w nowej odsłonie. Sieć zaprezentowała nowy koncept, który zapewne już wkrótce zagości nad Wisłą.

Z niemałym opóźnieniem - bo pod koniec kwietnia br. - sieć Rossmann poinformowała o otwarciu pod koniec marca sklepu w nowym koncepcie. Pokazowa drogeria ruszyła w niemieckim We...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. maj 2025 10:17