27.04.2017/09:19

Anwim zapowiada inwestycje w rozwój i nowe koncepty na stacjach sieci Moya

- W tym roku zamierzamy przyłączyć do sieci około 30 stacji partnerskich i otworzyć co najmniej 10 stacji własnych, tak by na koniec bieżącego roku przy polskich drogach działało łącznie ponad 170 stacji - mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya.

Jak wyglądają plany rozwoju sieci stacji Moya na 2017 r.? Firma zapowiadała, że chce mieć 250 stacji do roku 2019, z czego 50 obiektów będzie stacjami własnymi.

W ubiegłym roku do sieci Moya dołączyło 18 stacji franczyzowych i 8 obiektów własnych, tym samym rok 2016 zakończyliśmy liczbą 132 stacji w barwach Moya. W tym roku zamierzamy przyłączyć do sieci około 30 stacji partnerskich i otworzyć co najmniej 10 stacji własnych, tak by na koniec bieżącego roku przy polskich drogach działało łącznie ponad 170 stacji. To pokazuje, że naturalnie widzimy i wykorzystujemy potencjał do dalszego rozwoju.

Gdzie będą powstawały nowe punkty?

Obecnie, dzięki lokalizacji części stacji przy głównych szlakach tranzytowych, nasza sieć jest już wiarygodnym partnerem dla przewoźników. Nowe lokalizacje dobieramy tak, by tę pozycję umacniać i jednocześnie budować rozpoznawalność wśród klientów indywidualnych. Dlatego znaczna część placówek, które zostaną oddane do użytku w tym roku to stacje ulokowane w dużych miastach.

Anvim rozwija na stacjach koncept Cafe Moya, w jakim tempie projekt będzie rozbudowywany?

Z uwagą obserwujemy trendy i zmieniające się potrzeby naszych klientów. Staramy się na nie odpowiadać w możliwie szerokim zakresie. Wiemy, że obecnie przekąski dostępne w ramach prowadzonych konceptów gastronomicznych, muszą być nie tylko szybkie i łatwo dostępne, ale przede wszystkim smaczne i zdrowe. Na zdrowotne aspekty oferowanych produktów zwraca teraz uwagę coraz więcej klientów. Dlatego wychodząc na przeciw tym oczekiwaniom, tej wiosny na wybranych stacjach rozszerzyliśmy menu Caffe Moya o smoothies, lemoniady i zapiekanki korzenne. W planach na najbliższe miesiące mamy jeszcze wprowadzenie na wybranych stacjach konceptów gastronomicznych opartych na świeżych produktach oraz pizzy.

Sklepy przy stacjach w Polsce przechodzą dość mocną metamorfozę, doskonałymi przykładami są zmiany na stacjach Statoil, PKN Orlen, czy Shell – projekty coraz mocniej łączą koncept convenience z gastronomią? Jak w przypadku państwa firmy wygląda koncept sklepów przy stacjach?

Na przestrzeni ostatniego roku bardzo mocno pracowaliśmy nad koncepcją sklepów na stacjach Moya. Oczywiście nie powiem niczego odkrywczego twierdząc, że nowoczesny sklep musi zapewnić zarówno produkty pierwszej potrzeby jak i dobrą gastronomię. Ale oprócz tego naszym zdaniem sklep powinien być też miejscem przyjaznym i miłym w którym klient chętnie usiądzie i odpocznie. Dlatego od około roku mocno akcentujemy w naszych sklepach wydzielone miejsca do wypoczynku i jedzenia. Najnowszą odsłonę naszej koncepcji sklepów pokażemy już ok. 20 kwietnia na stacji własnej w Warszawie przy ul. Ordona, jak również na stacjach w

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.