24.10.2016/13:13

Aplikacja Mój Carrefour pozwoli zapłacić za zakupy i zeskanować produkty

Aplikacja mobilna sieci Carrefour Polska – Mój Carrefour – pobrana została już ponad 400 tys. razy - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Według szacunków przedstawicieli francuskiej sieci, do końca roku z aplikacji korzystać może nawet 0,5 mln polskich użytkowników.

W połowie sierpnia Carrefour udostępnił klientom w Polsce swoją aplikację mobilną Mój Carrefour w nowej odsłonie. Użytkownicy zyskali m.in. dostęp do programu lojalnościowego z kuponami rabatowymi, odświeżony interfejs i funkcję wyszukiwania sklepów według geolokalizacji. Dzięki aplikacji klienci mogą sprawdzić dostępne promocje w konkretnym sklepie sieci, mają dostęp do katalogów z ofertą specjalną.

Przedstawiciele sieci Carrefour zapewniają, że to dopiero początek i firma będzie wprowadzała kolejne funkcje. - Mój Carrefour to program lojalnościowy nowej generacji, będący częścią długofalowej strategii rozwoju cyfrowego firmy. Planujemy stałą pracę nad rozwojem aplikacji i wzbogacanie jej o nowe elementy - komentowała wprowadzenie nowej wersji aplikacji Katarzyna Orlińska, dyrektor ds. digitalizacji w Carrefour Polska.

Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, kolejne wersje aplikacji Mój Carrefour zostaną poszerzone o możliwość dokonywania mobilnych płatności, skanowania produktów (self-scanning), a finalnie - dokonywania zakupów za pomocą urządzeń mobilnych. - Chcemy aby jedna aplikacja dawała możliwość przeprowadzenia wszystkich możliwych operacji - tłumaczy Robert Noceń, sekretarz generalny Carrefour Polska.

I dodaje: - Kolejne wersje naszej aplikacji nie tylko będą oferowały dodatkowe funkcje, ale będą  także coraz bardziej spersonalizowane. Będziemy chcieli dostarczyć każdemu z naszych klientów ofertę produktów, usług i promocji, których od nas oczekuje.

Do tej chwili nową wersję aplikacji pobrało ponad 250 tys. osób, wersję pierwszą zainstalowało na swoich smartfonach ok. 150 tys. użytkowników.  W sumie ponad 400 tys. Polaków może już wykorzystać to rozwiązanie w trakcie zakupów w sklepach Carrefoura.

- Każdego miesiąca notujemy ok. 150 tys. pobrań naszej aplikacji. Wszystko wskazuje na to, że na koniec roku przekroczymy liczbę 500 tys. użytkowników - prognozuje Robert Noceń.

Klienci Carrefour Polska mogą pobierać bezpłatną aplikację Mój Carrefour na urządzenia mobilne z systemami Android oraz iOS. Od teraz użytkownicy mogą zapisać się do programu lojalnościowego w aplikacji lub przenieść swoją plastikową kartę lojalnościową (kartę Rodzinka, kartę Seniora lub kartę Pracowniczą), zyskując dostęp do dodatkowych kuponów rabatowych.

Najważniejszą funkcją nowej aplikacji jest możliwość zarejestrowania się do programu lojalnościowego i generowania elektronicznych kuponów rabatowych. Użytkownicy mogą przeglądać oferty zniżek na urządzeniach mobilnych. Dzięki aplikacji klienci zapoznają się ze zdjęciem produktu, opisem oferty (wraz z informacją o zmniejszeniu ceny towaru, warunkiem przyznania rabatu oraz datą ważności), a także będą mogli samodzielnie aktywować wybrane kupony. Aktywowany kupon jest automatycznie przypisany do karty. Podczas dokonywania płatności przy kasie wystarczy, że klient poda kasjerowi swoją kartę lojalnościową zapisaną w aplikacji. Rabaty zostaną naliczone automatycznie, a cała operacja jest bardzo prosta i szybka.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Toro 26.10.2016

    Zawsze się zastanawiam czy osobom rejestrującym się do tego typu akcji nie szkoda danych osobowych

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.