09.12.2020/13:51

Aplikacja poinformuje, kiedy jest mniejszy ruch w sklepach Carrefour

Carrefour i Mastercard stworzyły narzędzie KiedyDoSklepu, dzięki któremu klieni mogą wybrać się do hipermarketów i supermarketów Carrefour, gdy panuje w nich mniejszy ruch. 

Nowe narzędzie online dostępne dla klientów Carrefour bazuje na bieżących analizach trendów zakupowych w sklepach tej sieci, dostarczanych przez Mastercard. Dzięki temu mogą oni zrobić zakupy szybciej i bezpieczniej, dbając o zdrowie własne i innych kupujących. Jak podkreśla francuska sieć, to szczególnie ważne, gdy wzmożony, przedświąteczny ruch w sklepach i galeriach handlowych może utrudniać zachowanie dystansu społecznego, obowiązującego w czasie pandemii Covid-19. 

Nowe narzędzie online dla klientów Carrefour jest kontynuacją projektu, który Mastercard rozpoczął w maju br., udostępniając po raz pierwszy platformę kiedydosklepu.pl.

Jak działa strona https://carrefour.kiedydosklepu.pl/? W wyszukiwarce na stronie wystarczy wpisać adres super- lub hipermarketu Carrefour, w którym planujemy zrobić zakupy. Można też skorzystać z automatycznej geolokalizacji. Następnie, po wskazaniu dnia tygodnia, narzędzie pokaże wykres obrazujący spodziewane natężenie ruchu w poszczególnych godzinach, pomagając wybrać najlepszy moment na zakupy.

Analizy trendów zakupowych dostarczane przez Mastercard na potrzeby nowego narzędzia Carrefour są aktualizowane w cyklu tygodniowym, dzięki czemu konsumenci mogą planować zakupy na podstawie aktualnych danych z kilku ostatnich dni. Narzędzie to wykorzystuje informacje na temat wydatków konsumenckich, które są agregowane i anonimizowane zgodnie z zasadami bezpiecznego przetwarzania danych stosowanymi przez Mastercard.

- Dzięki postępującej cyfryzacji handlu i innych dziedzin gospodarki odkrywamy, jaka moc drzemie w inteligentnej analizie coraz większej ilości dostępnych danych. Gdy jesteśmy w stanie przekształcić je w wartościową wiedzę o trendach zakupowych, może ona stać się punktem wyjścia do podejmowania lepszych decyzji. Nasza współpraca z Carrefour pokazuje, że wiedza tego typu może być użyteczna nie tylko dla biznesu, ale również dla konsumentów. Dzięki niej klienci Carrefour mogą oszczędzić czas i zadbać o swoje zdrowie w okresie pandemii – mówi Marek Kolano, dyrektor ds. rozwiązań opartych na danych w polskim oddziale Mastercard Europe.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także