29.06.2020/10:53

Aplikacja Shop Manager - wsparcie w zarządzaniu sklepem

Codzienna praca kierownika sklepu to szereg wyzwań, którym trzeba stawić czoła. To praca, która wymaga naprawdę dużej uwagi, zaangażowania, a przede wszystkim umiejętności jednoczesnego zarządzania wieloma zadaniami.

Z jednej strony to dziesiątki obowiązków związanych z zapewnieniem personelu, pilnowaniem terminów okresowych badań pracowników, zarządzaniem urlopami i absencjami czy rozliczaniem czasu pracy na podstawie grafików (które najczęściej są „poszatkowane”, nieustrukturyzowane i charakteryzują się wysoką dynamiką zmian). Z drugiej strony to także rozwiązywanie problemów z infrastrukturą sklepową, inwentaryzacja wyposażenia, pilnowanie terminów przeglądów urządzeń, koordynacja działań podejmowanych w ramach współpracy z dostawcami usług czy dokumentowanie akcji promocyjnych realizowanych na zlecenie sieci handlowej.

Dopilnowanie tak wielu kluczowych spraw przez jedną osobę jest bardzo ciężkie, ale, dzięki technologii, możliwe. Chcesz usprawnić powyższe procesy oraz wygodnie, a przede wszystkim efektywnie zarządzać sklepem? Dowiedz się jak wykorzystać Shop Manager’a w swojej firmie.

ShopManager - technologiczna odpowiedź na retailowe wyzwania

Shop Manager to narzędzie stworzone we współpracy firmy Euvic oraz jednej z obecnych na rynku sieci kilkuset sklepów. Adresuje ono wszystkie, wyzwania i potrzeby managerów sklepów w postaci wygodnej aplikacji mobilnej, zintegrowanej z systemami HR, systemami księgowym i rejestrami wyposażenia. Pozwala także skutecznie rozwiązać problem orkiestracji procesów obsługowych, zarówno na poziomie pojedynczego sklepu, jak i całej sieci.

Jak aplikacja ta wygląda w praktyce?

Cała aplikacja stanowi interfejs mobilny do systemu klasy ITMS oraz zespołu wsparcia technicznego, który przez telefon, aplikację, maile oraz stronę WWW przyjmuje zgłoszenia problemów, a następnie zajmuje się ich rozwiązywaniem. Narzędzie to może być zintegrowane z wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie zewnętrznymi systemami obsługowymi typu Jira czy SD+.

A co mówią o nim klienci Euvic?:

W naszej sieci mamy blisko 500 sklepów, a w każdym z nich zatrudnionych jest od 10 do nawet 15 osób. Dzięki ShopManagerowi kierownik z poziomu smartfona zarządza bez problemu grafikiem, a automatyzacja wniosków urlopowych, absencji czy rozliczania godzin pracy wyeliminowała obieg dokumentów papierowych i zmniejszyła nakład związanej z tym pracy. W najbliższej przyszłości zamierzamy uruchomić pozostałe funkcjonalności aplikacji, szczególnie dużo oczekujemy od funkcjonalności Asset Management. Czynności związane ze zgłaszaniem usterek, inwentaryzacją czy przeglądami sprzętu zajmują bardzo dużo czasu, który chcemy w ten sposób częściowo odzyskać.”- Dyrektor Operacyjny Sieci Franczyzowej

Podsumowanie

Wszystko wskazuje na to, że w najbliższych latach branża retail rozwijać się będzie jeszcze dynamiczniej niż dotychczas, a Ci, którzy jako pierwsi dostrzegą i wykorzystają możliwości, jakie oferuje jej technologia staną się prawdziwymi liderami na rynku. Właśnie dlatego, warto już teraz zastanowić się nad planami digitalizacji biznesu i zacząć wcielać je w życie, tak aby konkurencję pozostawić daleko w tyle.  

_____

Grupa Euvic umiejętnie łączy kompetencje z wielu obszarów, całościowo obsługując wszystkie procesy IT, zarówno polskich jak i zagranicznych klientów. Tak szerokie spektrum usług pozwala nam na kompleksowe wsparcie digitalizacji biznesu i określanie Grupy Euvic mianem Integratora 2.0.
Więcej informacji o naszej ofercie skierowanej do branży retail znajdziecie Państwo na: https://www.euvic.pl/branze/sprzedaz-detaliczna/

Bartłomiej Łatka, Ekspert ds. retail i logistyki. Od 1997 roku związany z branżą IT, pasjonat i specjalista w obszarze działań na styku biznesu i technologii. Brał udział w dziesiątkach projektów dla klientów z sektorów takich jak: bankowość, telekomunikacja, administracja publiczna, handel detaliczny, czy logistyka i przemysł. W ciągu ostatnich kilku lat realizuje się w zarządzaniu rozwojem biznesu oraz sprzedaży i rozwiązaniach z zakresu automatyzacji procesów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.