29.06.2020/10:53

Aplikacja Shop Manager - wsparcie w zarządzaniu sklepem

Codzienna praca kierownika sklepu to szereg wyzwań, którym trzeba stawić czoła. To praca, która wymaga naprawdę dużej uwagi, zaangażowania, a przede wszystkim umiejętności jednoczesnego zarządzania wieloma zadaniami.

Z jednej strony to dziesiątki obowiązków związanych z zapewnieniem personelu, pilnowaniem terminów okresowych badań pracowników, zarządzaniem urlopami i absencjami czy rozliczaniem czasu pracy na podstawie grafików (które najczęściej są „poszatkowane”, nieustrukturyzowane i charakteryzują się wysoką dynamiką zmian). Z drugiej strony to także rozwiązywanie problemów z infrastrukturą sklepową, inwentaryzacja wyposażenia, pilnowanie terminów przeglądów urządzeń, koordynacja działań podejmowanych w ramach współpracy z dostawcami usług czy dokumentowanie akcji promocyjnych realizowanych na zlecenie sieci handlowej.

Dopilnowanie tak wielu kluczowych spraw przez jedną osobę jest bardzo ciężkie, ale, dzięki technologii, możliwe. Chcesz usprawnić powyższe procesy oraz wygodnie, a przede wszystkim efektywnie zarządzać sklepem? Dowiedz się jak wykorzystać Shop Manager’a w swojej firmie.

ShopManager - technologiczna odpowiedź na retailowe wyzwania

Shop Manager to narzędzie stworzone we współpracy firmy Euvic oraz jednej z obecnych na rynku sieci kilkuset sklepów. Adresuje ono wszystkie, wyzwania i potrzeby managerów sklepów w postaci wygodnej aplikacji mobilnej, zintegrowanej z systemami HR, systemami księgowym i rejestrami wyposażenia. Pozwala także skutecznie rozwiązać problem orkiestracji procesów obsługowych, zarówno na poziomie pojedynczego sklepu, jak i całej sieci.

Jak aplikacja ta wygląda w praktyce?

Cała aplikacja stanowi interfejs mobilny do systemu klasy ITMS oraz zespołu wsparcia technicznego, który przez telefon, aplikację, maile oraz stronę WWW przyjmuje zgłoszenia problemów, a następnie zajmuje się ich rozwiązywaniem. Narzędzie to może być zintegrowane z wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie zewnętrznymi systemami obsługowymi typu Jira czy SD+.

A co mówią o nim klienci Euvic?

“W naszej sieci mamy blisko 500 sklepów, a w każdym z nich zatrudnionych jest od 10 do nawet 15 osób. Dzięki ShopManagerowi kierownik z poziomu smartfona zarządza bez problemu grafikiem, a automatyzacja wniosków urlopowych, absencji czy rozliczania godzin pracy wyeliminowała obieg dokumentów papierowych i zmniejszyła nakład związanej z tym pracy. W najbliższej przyszłości zamierzamy uruchomić pozostałe funkcjonalności aplikacji, szczególnie dużo oczekujemy od funkcjonalności Asset Management. Czynności związane ze zgłaszaniem usterek, inwentaryzacją czy przeglądami sprzętu zajmują bardzo dużo czasu, który chcemy w ten sposób częściowo odzyskać.”- Dyrektor Operacyjny Sieci Franczyzowej
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.