20.05.2021 / 12:40
StoryEditor

Arkadiusz Dobosz dyrektorem marketingu w sieci Intermarche

Arkadiusz Dobosz dyrektor marketingu w sieci Intermarche (Intermarche)
Do sieci Intermarché dołączył Arkadiusz Dobosz, który od początku maja br. pełni funkcję dyrektora marketingu. Posiada on ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze marketingu, digital marketingu oraz consultingu. Związany był z takimi globalnymi markami z branży FMCG jak m.in. Carlsberg Group, V&S Luksusowa czy Pernod Ricard oraz branży szkoleniowej – FranklinCovey.

Arkadiusz Dobosz ma 23 lata doświadczenia w marketingu. Pracował w Carlsberg Group, gdzie odpowiadał za takie marki jak Okocim czy Kasztelan. Następnie jako Marketing Manager w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2025 / 08:44
StoryEditor
Allegro idzie po miliard złotych. Decyzja właśnie zapadła
Allegro emituje obligacje o wartości miliarda zł (fot. Shutterstock)

Allegro podejmuje znaczący krok w ramach swojej strategii finansowej. Spółka planuje emisję obligacji o wartości sięgającej miliarda złotych. Jakie są kulisy tej decyzji i co ma na celu ten ruch?

25 czerwca 2025 roku Rada Dyrektorów Allegro.eu poinformowała o podjęciu decyzji dotyczącej emisji obligacji w ramach wcześniej ustanowionego Programu Emisji Obligacji. Program ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2025 / 11:14
StoryEditor
Szklanka cukru [FELIETON]
Nie idźcie do Żabki, tylko idźcie do sąsiada, sąsiadki, żeby z nimi porozmawiać, poznajcie się – apelował Rafał Trzaskowski podczas Wielkiego Marszu Patriotów (fot. FotoDax/Shutterstock)

Mam dla was jedno zadanie, bardzo ważne zadanie. Zwracam się do tych wszystkich, którzy pamiętają stare czasy, bo kiedyś w starych czasach, za komuny, chodziło się do sąsiada, żeby pożyczyć szklankę cukru albo mąki.

Młode pokolenie tego nie pamięta, do młodego pokolenia powiem tak – nie idźcie do Żabki, tylko idźcie do sąsiada, sąsiadki, żeby z nimi porozmawiać, poznajcie się – apelo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. lipiec 2025 00:55