Artur Jankowski nowym dyrektorem sprzedaży w Nestle Polska
Od 1 grudnia br. Nestle Polska ma nowego dyrektora sprzedaży. Stanowisko sprawowane wcześniej przez Beatę Porowską objął Artur Jankowski, związany wcześniej z koncernem Danone.
Artur Jankowski większość swojego doświadczenia zawodowego zdobywał w Grupie Danone, w której pracował od 1999 roku. Przeszedł tam przez wiele szczebli kariery. W spółce Danone Polska był m.in. dyrektorem zakupów, a w ostatnich czterech latach, w tym bezpośrednio przed przejściem do Nestle, pełnił funkcję dyrektora sprzedaży Nutricia.
Nestle, obecne w Polsce od 20 lat, sprzedaje w naszym kraju ponad 1,5 tys. produktów i posiada prawie 90 marek, w tym takie jak Nescafe, Winiary, Gerber, Princessa, Kit Kat, Lion czy Purina. Firma zatrudnia obecnie ok. 4,5 tys. pracowników w ośmiu lokalizacjach. Przychody ze sprzedaży Nestle Polska za rok 2015 r. przekroczyły 3 mld zł.