18.06.2018/12:40

Artur Nowicki, Fraikin Polska: Rozwijamy wachlarz naszych produktów

W połowie czerwca 2006 roku międzynarodowa korporacja oferująca wynajem pojazdów oraz zarządzanie flotą, zdecydowała się na poszerzenie swojej działalności o region Europy Środkowej rozpoczynając od Polski. Ten oddział firmy Fraikin kończy właśnie 12 lat.

– Ponad 10 lat temu wyznaczyliśmy sobie za cel ułatwianie rozwoju i mobilności firmom, wykorzystującym pojazdy użytkowe w swojej codziennej działalności. Otworzyliśmy drzwi tym, dla których posiadanie własnych pojazdów było niemożliwe, a także wsparliśmy tych, którzy dostrzegli zalety ekonomiczne w takim sposobie budowania floty i korzystają z nich do dziś. Opieramy swój biznes na wielu dostawcach, a w efekcie nasze pojazdy są obecne we flotach przedsiębiorców z wielu sektorów – mówią przedstawiciele firmy.

Historia Fraikin w Polsce sięga kilkudziesięciu kontraktów w pierwszym roku działalności. Dziś firma jest dojrzałym przedsiębiorstwem, które rozwijało i dopasowywało się do zmieniającej się polskiej gospodarki. – Rezultatem naszego sukcesu jest zwiększająca się sukcesywnie o średnio 20 proc. z roku na rok flota oraz rozbudowany wachlarz produktów. Firma została stworzona przez najlepszą kadrę pracowniczą, dlatego dzięki ciężkiej pracy wielu osób jesteśmy postrzegani wśród klientów, jako silna i solidna marka – mówi Artur Nowicki, dyrektor generalny Fraikin Polska.

Zróżnicowana struktura floty, od małych samochodów dostawczych, pojazdów 3,5t oraz chłodni przez ciągniki siodłowe z naczepami na pojazdach specjalistycznych kończąc, daje firmie mocną pozycję na rynku. Po pięciu latach działalności flota liczyła już blisko 1200 pojazdów. Obecny rok Fraikin chce zamknąć z 4500 posiadanymi pojazdami.

– Fraikin Polska to 13 oddziałów znajdujących się w największych miastach Polski. Coraz częściej są one niezależne, otwierane przez nas od podstaw. Decyzja o otwarciu każdego kolejnego oddziału to dla nas niemałe wyzwanie. Składają się na nie szczegółowe analizy rynku i konkurencji. Ważny etap to lokalizacja, niezmiernie ważne dla każdego klienta są: dogodny i prosty dojazd oraz komfortowy parking na terenie obiektu. Dbamy o to, aby żaden z naszych klientów nie miał problemu z dotarciem do naszej jednostki, dlatego w dużych miastach coraz częściej oferujemy dwie lokalizacje – dodaje Dominik Wołoszyn, zastępca dyrektora sprzedaży CEE / rental manager.

Firma współpracuje obecnie z takimi potentatami, jak Eurocash, Poczta Polska, Frito Lay Poland, Stokrotka, Bakoma, Auchan, Sokołów, Eden, Celsa Huta Ostrowiec, Euronet oraz Getfresh. Kontrakty z tymi spółkami stanowi 45 proc. całej floty Fraikin Polska.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.