17.12.2019/14:28

Asian House – na polskim rynku debiutuje nowa sieć handlowa w innowacyjnym koncepcie

Na polskiej mapie sieci sklepów pojawił się nowy koncept handlowy – Asian House. Właściciel szyldu zaczyna od Warszawy i zapowiada, że w przyszłym roku ruszy przynajmniej kilka nowych placówek w innowacyjnym koncepcie łączącym sklep z barem szybkiej obsługi i kawiarnią.

Spółka TT&P, rozwijająca sieć restauracji kuchni azjatyckiej Tigon postanowiła wykorzystać trend popularności na orientalne smaki i rozpoczęła budowę sieci sklepów z produktami z Azji pod szyldem Asian House.

Pierwszy sklep specjalizujący się w sprzedaży produktów spożywczych pochodzących z Azji został otwarty w połowie grudnia w Centrum Handlowym M1 w podwarszawskich Markach. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, na celowniku właścicieli szyldu Asian House są kolejne lokalizacje.

– Będziemy otwierać nasze sklepy w centrach handlowych, zaczynamy od Warszawy. Prowadzimy obecnie rozmowy w sprawie kolejnych otwarć. Planujemy, że w 2020 roku otworzymy około pięciu kolejnych sklepów. Jesteśmy na etapie rozmów w sprawie lokalizacji w kilku galeriach handlowych w Warszawie. Chcemy wykorzystać własny potencjał dlatego planujemy otwierać sklepy firmowe, nie myślimy na razie o franczyzie – powiedział nam Nguyen Anh Tuan, prezes spółki TT&P.

Dodał też, że misją tego projektu jest przybliżenie Polakom smaków Azji. W ofercie sklepów Asian House znajdzie około tysiąca produktów, są to nie tylko orientalne makarony czy ryż. Polacy znajdą w nich też świeże owoce i warzywa pochodzące z krajów azjatyckich, takie jak papaya, smoczy owoc, longan, a także wiele przekąsek, przypraw, ale także dania mrożone (pierożki chińskie nadziewane krewetkami, mięsem i wegetariańskie).

Prezes spółki TT&P podkreśla, że istotnym elementem oferty sklepu będzie część gastronomiczna w ramach, której będą przygotowywane będą zestawy obiadowe typu lunch box, które będzie można zjeść na miejscu lub zabrać do odgrzania do domu. Sklep będzie oferował także wyjątkową kawę i herbatę sprowadzaną od najlepszych azjatyckich producentów.

– Rosnąca popularność kuchni azjatyckiej przełożyła się na to, że oprócz dotychczasowej działalności w branży gastronomicznej postanowiliśmy chcemy wejść w tradycyjną sprzedaż detaliczną. Oprócz wymienionych wyżej produktów, w sklepach Asian House będą też tradycyjne kawy i herbaty, które występują w wielu rodzajach. Chcielibyśmy pokazać Polakom bogactwo tych smaków – kontynuuje Nguyen Anh Tuan.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • MPR 18.12.2019

    Słabo to wygląda....

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.