17.12.2019/14:28

Asian House – na polskim rynku debiutuje nowa sieć handlowa w innowacyjnym koncepcie

Na polskiej mapie sieci sklepów pojawił się nowy koncept handlowy – Asian House. Właściciel szyldu zaczyna od Warszawy i zapowiada, że w przyszłym roku ruszy przynajmniej kilka nowych placówek w innowacyjnym koncepcie łączącym sklep z barem szybkiej obsługi i kawiarnią.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • MPR 18.12.2019

    Słabo to wygląda....

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.