31.08.2016 / 12:50
StoryEditor

Atlanta Poland sprzedaje mniej, bo zamówienia ogranicza Jeronimo Martins Polska

Atlanta Poland dostarcza bakalie do super- i hipermarketów, sieci dyskontowych oraz placówek handlowych typu cash&carry (fot. pixabay)
W czwartym kwartale roku obrotowego 2015/2016, tj. w okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca 2016 roku, Atlanta Poland zanotowała przychody ze sprzedaży w wysokości 43,776 mln zł. To o 19,9 proc. mniej w porównaniu z okresem kwiecień-czerwiec 2015 roku. Powodem są m.in. mniejsze zamówienia ze strony Jeronimo Martins Polska.

We wskazanym okresie wolumen sprzedaży spółki zwiększył się o 5,8 proc. – z 5,2 tys. ton do 5,5 tys. ton. W czwartym kwartale roku obrotowego 2015/2016 spółka zrealizowała zysk ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2025 / 09:51
StoryEditor
Danone zamyka kolejny zakład i zwolni 117 osób. Na decyzji giganta zyska Polska
Danone zamyka kolejny zakład i zwolni 117 osób. Na decyzji giganta zyska Polska (fot. Danone + Shutterstock)

Danone zamknie kolejny zakład produkcyjny, co może oznaczać utratę pracy dla 117 osób. To już kolejne cięcia u mlecznego giganta w tym roku. Na tej decyzji może jednak zyskać Polska. W jaki sposób?

W artykule przeczytasz:

  • Danone zamyka zakład we Francji – winna demografia?
  • Co się stanie z pracownikami zamykanej fabryki Danone?
  • Na zamknięciu francuskiej fabryki skorzysta zakład Danone w Opolu?
  • Danone zamyka też inne zakłady w Europie
  • Danone poprawia wyniki sprzedaży

Danone zamyka zakład we Francji – winna demografia?

Danone planuje zamknięcie zakładu produkcyjnego Blédina we Francji. Pracownicy mieli dowiedzieć się o takich planach na początku listopada. Zakład specjalizuje się w produkcji kaszek dla niemowląt marki Blédina oraz linię produktów Phosphatine, czyli produktów wzbogaconych żelazem, które są przeznaczone dla dzieci w Afryce. Wyroby z francuskiej fabryki trafiają głównie na rynek europejski i afrykański.  

– Takie rozwiązanie pojawia się ze względu na sytuację na rynku. Od ponad dekady obserwuje się powolny spadek aktywności na strukturalnie kurczącym się rynku w Europie i w złożonej sytuacji rynkowej w Afryce – wyjaśnia Danone w oświadczeniu dla portalu Just Food.

Co się stanie z pracownikami zakładu Danone z Francji?

Mleczny gigant zapewnia jednocześnie, że pracownicy, których obejmą zwolnienia będą mogli liczyć na alternatywne stanowiska pracy we Francji. Część z nich być może znajdzie zatrudnienie w pobliżu zakładu Blédina w regionie Owernia-Rodan-Alpy.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2025 / 22:43
StoryEditor
Paczkomaty staną przed tysiącami placówek pocztowych. InPost podpisał przełomową umowę z państwowym gigantem
Advent International sprzedaje 17,5 mln akcji InPostu.

InPost wykonuje strategiczny skok na brytyjski rynek – podpisuje przełomową umowę z państwowym gigantem, Post Office, i zaczyna instalować Paczkomaty przed placówkami narodowego operatora. To partnerstwo może trwale zmienić rynek doręczeń w Wielkiej Brytanii i wzmocnić pozycję polskiej firmy w europejskiej logistyce.

InPost i brytyjska poczta łączą siły. Co zmieni nowa umowa?

Grupa InPost rozpoczęła współpracę z Post Office, narodowym operatorem pocztowym Wielkiej Brytanii zarządza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. listopad 2025 06:16