31.08.2016 / 12:50
StoryEditor

Atlanta Poland sprzedaje mniej, bo zamówienia ogranicza Jeronimo Martins Polska

Atlanta Poland dostarcza bakalie do super- i hipermarketów, sieci dyskontowych oraz placówek handlowych typu cash&carry (fot. pixabay)
W czwartym kwartale roku obrotowego 2015/2016, tj. w okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca 2016 roku, Atlanta Poland zanotowała przychody ze sprzedaży w wysokości 43,776 mln zł. To o 19,9 proc. mniej w porównaniu z okresem kwiecień-czerwiec 2015 roku. Powodem są m.in. mniejsze zamówienia ze strony Jeronimo Martins Polska.

We wskazanym okresie wolumen sprzedaży spółki zwiększył się o 5,8 proc. – z 5,2 tys. ton do 5,5 tys. ton. W czwartym kwartale roku obrotowego 2015/2016 spółka zrealizowała zysk ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2025 / 18:53
StoryEditor
Auchan wchodzi we franczyzę Intermarché. Niemal 300 supermarketów zmieni szyld do końca 2026 r.
Logo sieci sklepów Auchan (fot. Shutterstock)

Grupa Muszkieterów zapowiada istotną zmianę w strategii franczyzowej, która istotnie wpłynie na rynek handlu detalicznego. Plan obejmuje przejęcie supermarketów franczyzowych Auchan Retail przez marki Intermarché i Netto.

O tym przeczytasz w artykule:

  • Muszkieterowie przejmują Auchan
  • Unikalny model Intermarché i Netto
  • Sklep Muszkieterów co 10 km
  • Muszkieterowie zwiąkszają udziały w rynku...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2025 / 12:02
StoryEditor
Duże zmiany w akcjonariacie Carrefoura. Miliarder kupił znaczący pakiet akcji
Rodolphe Saade, Carrefour (fot. Cma Cgm)

Rodzina miliardera Rodolphe‘a Saadé właściciela francuskiej grupy logistycznej i spedycyjnej CMA CGM, kupiła pakiet około 4 proc. udziałów w Carrefourze, stając się tym samym jego drugim co do wielkości akcjonariuszem.

O sprawie pisze esmmagazine.com. To element szerszej zmiany w akcjonariacie, bo swoje akcje sprzedał holding Peninsula, który należał do zmarłego w zeszłym roku Abilio Diniza. D...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. listopad 2025 03:25