26.10.2018/08:41

Atrium Targówek po rozbudowie

25 października w warszawskim centrum Atrium Targówek została zainaugurowana nowa aleja modowa z 32 sklepami. Odnowiona została równocześnie strefa food court. Obiekt po modernizacji zyskał 8 600 mkw. nowej powierzchni najmu, która obecnie wynosi 60 600 mkw.

W Atrium Targówek powstało nowe skrzydło, w którym mieści się aleja modowa, została również przeprojektowana i gruntownie zmodernizowana cała zewnętrzna elewacja wraz ze strefami wejść, zrewitalizowana strefa food courtu, pasaże i węzły toalet. Rozbudowa została zakończona w ciągu 12 miesięcy.

- Atrium Targówek to wyjątkowe centrum, położone w dynamicznie rozwijającej się dzielnicy, w której powstają obecnie liczne inwestycje mieszkaniowe, a wraz z nimi harmonijnie rozwija się miejska infrasktruktura. Nasze centrum, będąc jednym z pierwszych w Warszawie, w ciągu 20 lat funkcjonowania stało się jednym z najbardziej rozpoznawalnych, lubianych i odwiedzanych miejsc dla mieszkańców Warszawy i okolic. Zakończone właśnie prace obejmowały przebudowę istniejących części centrum oraz rozbudowę o  nowe skrzydło, dzięki czemu podnieśliśmy jakość ogólną obiektu, a także znacząco poszerzona została oferta zakupowa. Obecnie odzwierciedlają one pozycję i rolę, jaką Atrium Targówek odgrywa wśród lokalnej społeczności. Przede wszystkim jednak zadbaliśmy o zapewnienie nowych, pozytywnych i inspirujących doświadczeń konsumentom oraz dostosowanie centrum do ich stylu spędzania czasu – mówi Scott Dwyer, COO Grupy Atrium.

- Rozbudowa obiektu umożliwiła naszym kluczowym najemcom modowym otwarcie większych, flagowych sklepów zaaranżowanych według nowoczesnych konceptów i dostosowanych do aktualnych trendów i oczekiwań oraz poczucia estetyki odwiedzających. Całość tego rozbudowanego i skomplikowanego etapu zrealizowaliśmy w okresie niecałych 12 miesięcy, prowadząc prace częściowo na terenie działającego nieprzerwanie centrum handlowego. Zależało nam na tym, aby zminimalizowć uciążliwości związane z tak gruntowną przebudową i dać naszym klientom możliwość poznania centrum w nowej odsłonie jeszcze w okresie przedświątecznym – mówi Graham Kilbane, Chief Development Officer (CDO) Grupy Atrium.

Centrum Atrium Targówek zyskało nie tylko nowe wnętrza, i powiększone grono najemców, ale także zupełnie odmienioną pod względem linii, proporcji i wyglądu elewację zewnętrzną. Fasada została wykonana ze specjalnie opracowanego systemu różnorodnych paneli wykonanych z powlekanej blachy.

W ramach modernizacji wnętrz gruntownie odnowiona została również strefa food court. Zmieniony został jej układ funkcjonalny, dzięki czemu niemal podwoiła się liczba miejsc siedzących. Większa przestrzeń daje łatwiejszy dostęp do strefy kulinarnej. Przewidziano różnorodne oczekiwania użytkowników tej strefy, jak potrzeba pracy przy komputerze, wyciszenia, biznesowego lunchu czy wspólnego posiłku z dziećmi – na tę okazję zostały przygotowane obicia siedzeń wykonane z wytrzymałej i nieprzyjmującej plam tkaniny zeglarskiej.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.