24.07.2019/00:01

Auchan i Biedronka wychodzą w czerwcu na czoło rankingu najtańszych sieci [KOSZYK CEN]

W kolejnej, czerwcowej edycji ogólnopolskiego porównania cen produktów na co dzień kupowanych przez polskich konsumentów na czoło stawki wysunęły się sieci Biedronka i Auchan. Do badania wytypowano 10 najpopularniejszych sieci branży FMCG z kanału tradycyjnego – Auchan, Biedronka, Carrefour, E.Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Selgros Cash & Carry, Tesco – oraz sieć Frisco.pl, reprezentującą kanał e-commerce – raport „Koszyk cenowy ASM SFA”.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Tomek145 01.08.2019

    Auchan nie podnosi pensji pracowników a dochody im rosną po upadkach wielu sklepów i sieci handlowych.
    Tygodniowe przygotowania tanich produktów nienadających sie do spożycia celem osiągnięcia statystyki że u nich najtaniej!

  • czytelnik 24.07.2019

    @TakiJeden: Popieram, teraz powinien się ukazać ranking sieci z polskich.

  • TakiJeden 24.07.2019

    Mimo, że koszyki cenowe należy traktować z przymrużeniem oka, to wypadałoby umieścić w zestawieniu również polskie sieci, np. Polomarket lub Dino.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.