09.05.2017/10:33

Auchan inicjuje w 14 krajach wieloletnią kampanię prozdrowotną

Auchan Retail wychodzi z nową inicjatywą na rzecz zdrowia i dobrego samopoczucia. Jest to odpowiedź firmy na rosnącą świadomość prozdrowotną konsumentów. „Kampania na rzecz dobrych, zdrowych i lokalnych produktów” wystartowała równocześnie w 14 krajach.

W marcu Auchan Retail ujawnił swoją wizję, określoną hasłowo „Auchan zmienia sposób życia”. Poprawy jakości życia nie da się zadekretować ani narzucić, firma zdecydowała się zatem na podjęcie próby nadania nowego znaczenia handlowi detalicznemu. W ramach tego projektu spółka chce skonfederować swoich udziałowców w ogromny ruch społeczny pod nazwą „Kampania na rzecz dobrych, zdrowych i lokalnych produktów”.

Kampania została zainicjowana jednocześnie w 14 krajach. Ma przyjmować formę różnych działań i przedsięwzięć prowadzonych przez Auchan Retail na korzyść klientów, pracowników społeczeństwa jako takiego oraz na rzecz całej planety. Program wystartował 25 kwietnia. Ma być śmiałym działaniem długoterminowym. Co miesiąc w ramach ekosystemu Auchan podejmowane będą nowe akcje.

– Klienci i pracownicy coraz większą wagę przywiązują do dobrego samopoczucia i jakości życia. W odpowiedzi na te aspiracje Auchan Retail zainicjował ruch społeczny „Kampania na rzecz dobrych, zdrowych i lokalnych produktów”, współorganizowany przez nasz korporacyjny ekosystem. Wspólnie będziemy działać na rzecz poprawy jakości życia 8 milionów mieszkańców naszej planety, codziennie, od dziś aż do 2025 r. – powiedział Wilhelm Hubner, prezes Auchan Retail.


 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.