07.02.2016 / 21:03
StoryEditor

Auchan, Intermarche i Carrefour testują skanowanie produktów w domu

Niemal w tym samym czasie trzy francuskie sieci handlowe Auchan, Intermarche i Carrefour rozpoczęły we Francji testy rozwiązań pozwalających klientom na skanowanie produktów w domu i ich automatyczne dodawanie do list zakupów. Nowa usługa (tzw. home scanning) sprawia, że zakupy przez internet stają się o wiele prostsze i łatwiejsze.

Nowe rozwiązanie zostało zainspirowane przez konkurencyjne projekt firmy Amazon, czyli skaner Amazon Dash, który pozwala na tworzenie list zakupowych w bardzo prosty sposób. Tes...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.05.2025 / 13:38
StoryEditor
Poczta Polska wchodzi do Żabki. Firmy podpisały właśnie umowę o współpracy. Czego dotyczy?
W 2019 roku część sklepów Żabka zaczęła otwierać się jako placówki pocztowe. Wywołało to spore poruszenie na rynku (fot. Archiwum) 

Poczta Polska podpisała nową umowę ze spółką firmą Żabka Polska, która zakłada bezpośrednie partnerstwo biznesowe. Spółki przeprowadziły integrację technologiczną, która ułatwi obsługę klientów odbierających i nadających paczki w sklepach tej sieci handlowej.

Żabka jest pierwszym podmiotem, z którym Poczta zintegrowała się technologicznie. Taka współpraca w zakresie obsługi przesyłek - bez udziału podmiotów pośredniczących – docelowo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.05.2025 / 11:39
StoryEditor
REN do zamknięcia po 25 latach działalności. Właściciel firmy podjął ostateczną decyzję
Unilever jest producentem lodów pod markąi Magnum

Unilever zlikwiduje firmę Ren. Koncern specjalizujący się w produktach spożywczych, kosmetykach i chemii gospodarczej podjął decyzję, że brand dedykowany pielęgnacji skóry nie jest w stanie przetrwać dłużej na rynku. Kiedy nastąpi likwidacja? Dlaczego do niej dojdzie?

Marka Ren należąca do koncernu Unilever zniknie z brytyjskiego rynku. Niderlandzki potentat specjalizujący się w produktach spożywczych, kosmetykach i chemii gospodarczej uzna...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. maj 2025 15:03