25.06.2020 / 18:18
StoryEditor

Auchan modyfikuje strategię. Celem potrzeby konsumentów i uzyskanie trwałej rentowności

Auchan, (fot. fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Strategiczne kierunki działań i rozwoju Grupy Auchan, przyjęte w ramach globalnego projektu pod nazwą Auchan 2022 ze stycznia br., zostały wzmocnione pod kątem zmian, jakie nastąpiły w zachowaniach konsumentów w efekcie pandemii koronawirusa. Polski oddział już realizuje założenia nowej strategii.

Zmodyfikowane założenia strategii transformacji, którą prowadzi obecnie Grupa Auchan pozwolą na realizację historycznych ambicji francuskiego operatora, w tym na realną poprawę ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 10:44
StoryEditor
Dżastin Tajm [FELIETON]
Logistyka to niby skomplikowana materia, ale... (fot. Shutterstock)

Był sobie raz supermarket znanej sieci franczyzowej. Supernowoczesny pawilon w świetnej lokalizacji, prawie 1,5 tys. metrów sali sprzedaży, własny rozbiór mięsa i wędzarnia, niezłe ceny, szeroki asortyment, fajna marka własna – no i ludziska rzucili się na zakupy. Bajka!

Niestety, jak to w bajkach bywa, żarło, żarło i zdechło. W pobliżu otworzył się owadzi dyskont, ludziska poszli po taniość. Ogromna sala sprzedaży, szeroki asortyment i liczny p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.10.2025 / 13:39
StoryEditor
UOKiK uderza w Bunge. Producent oleju Kujawskiego dostał zarzuty w sprawie wykorzystania przewagi kontraktowej
Prezes UOKiK postawił spółke Bunge Polska (producentowi oleju Kujawski) zarzuty wykorzystywania przewagi kontrakttowej w relacjach z rolnikami (fot. Shutterstock)

Prezes UOKiK postawił zarzuty nieuczciwego wykorzystywania przewagi kontraktowej spółce Bunge Polska. Dotyczą one postanowień umownych, w których producent oleju Kujawskiego przerzucał na rolników ryzyko związane z działaniem siły wyższej, takiej jak susza, przymrozki czy gradobicia.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zebrał materiał dowodowy wskazujący, że spółka Bunge Polska (jeden z największych producentów tłuszczów roślinnych w kraju, znany...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. październik 2025 15:52