21.04.2021/16:54

Pandemia zmieniła zachowania zakupowe konsumentów z Generacji Z i ich rodziców [BADANIE]

55 proc. przedstawicieli Generacji Z i 60 proc. ich rodziców zmieniło za sprawą pandemii Covid-19 sposób robienia zakupów spożywczych. Znacznie wzrosła popularność zakupów przez Internet. 21 proc. młodszych osób oraz 15 proc. ich rodziców zadeklarowało, że częściej niż poprzednio korzystają z aplikacji zakupowych a także z zakupów online z dostawą do domu (m: 19 proc., s: 16 proc.) lub samodzielnym odbiorem (m: 16 proc. i s: 11 proc.) – wynika z badania „25-lecie Auchan w Polsce a trendy wśród konsumentów” firmy Maison&Partners, które zostało przeprowadzonego na zlecenie sieci Auchan Polska.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także