21.04.2021/16:54

Pandemia zmieniła zachowania zakupowe konsumentów z Generacji Z i ich rodziców [BADANIE]

55 proc. przedstawicieli Generacji Z i 60 proc. ich rodziców zmieniło za sprawą pandemii Covid-19 sposób robienia zakupów spożywczych. Znacznie wzrosła popularność zakupów przez Internet. 21 proc. młodszych osób oraz 15 proc. ich rodziców zadeklarowało, że częściej niż poprzednio korzystają z aplikacji zakupowych a także z zakupów online z dostawą do domu (m: 19 proc., s: 16 proc.) lub samodzielnym odbiorem (m: 16 proc. i s: 11 proc.) – wynika z badania „25-lecie Auchan w Polsce a trendy wśród konsumentów” firmy Maison&Partners, które zostało przeprowadzonego na zlecenie sieci Auchan Polska.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także