05.10.2021 / 14:25
StoryEditor

Auchan poprawia wyniki w Polsce. Firma: Nasza pozycja jako lidera na rynku hipermarketów pozostaje niezagrożona

Gerard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska (Auchan Retail Polska)
Wyniki Auchan Retail Polska za rok 2020 wykazują dalszą poprawę rentowności biznesu firmy oraz wymierne efekty podjętych działań optymalizacyjnych uzyskane pomimo trwającej pandemii. Przychody ze sprzedaży Auchan wyniosły ponad 11 mld zł i są stabilne w porównaniu do 2019 roku. W kontekście sytuacji społeczno-gospodarczej i pandemicznej pozycja sieci Auchan jako lidera na rynku hipermarketów pozostaje niezagrożona. Władze firmy Auchan podkreślają, że firma "nadal realizuje strategię bycia najtańszą dla klienta siecią handlową w Polsce.

W 2020 roku spółka nadal realizowała założone w strategii Auchan 2022 cele: wzrost rentowności dzięki poprawie zarządzania działalnością operacyjną, ograniczenie działalności w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2025 / 11:07
StoryEditor
Tragedia w magazynie Lidla. Zginął mężczyzna na wózku widłowym
Lidl (fot. Adam Bartosik/Shutterstock)

W magazynie Lidla w Dobroszycach doszło do tragicznego zdarzenia we wtorkowy wieczór. Zmarł jeden z pracowników firmy. Sprawę bada policja i prokuratura.

Policja dostała informację o zdarzeniu we wtorek po godzinie 22 - pisze portal mojaolesnica.pl.

Wstępne ustalenia mundurowych mówią o tym, że mężczyzna pracujący na wózku wid...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2025 / 14:00
StoryEditor
Unia wzięła się za bezalkoholowy "alkohol". Producenci napojów NoLo mogą stracić swoje brandy
Jakie będą skutki wyroku TSUE w sprawie ”bezalkoholowego ginu” dla branży? (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Okazuje się, że producenci "alkoholu" NoLo od lat balansują na granicy między kreatywnym marketingiem a unijnymi regulacjami. Najnowszy wyrok TSUE pokazuje jednak, że ta granica właśnie została wyraźnie narysowana – i to w sposób, który może wywrócić rynek do góry nogami.

O tym przeczytasz w artykule:

  • Wyrok w sprawie bezalkoholowego ginu
  • Co wyrok oznacza dla branży NoLo?
  • Czy wino i piwo może być bezalkoholowe?
  • Czy UE zakaże "alkoholu" b...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. grudzień 2025 14:32