16.07.2018/11:58

Auchan promuje produkty marki własnej w strefie kas

Sieć Auchan postanowiła mocniej promować produkty marki własnej z logo kciuka, czyli segmentu ekonomicznego, a także z czerwonym ptaszkiem (rudzikiem) z segmentu. Dobrych kilka tygodni temu produkty private label pojawiły się w hipermarketach strefach przykasowych. Firma skupiła się ekspozycji oferty przekąsek i słodyczy, a także produktów przemysłowych przydatnych podczas letnich imprez na powietrzu.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Łapka na propsie 03.04.2021

    maroww tylko że marki własne w sklepach to produkty zazwyczaj z polskich fabryk tylko że zapakowane w inną etykietę. Np. Czekolada z kciuka jest z terawitty a ser z Lidla marki własnej jest z mlekowity (nawet z tyłu jest wytłoczone logo)

  • maroww 02.08.2018

    Produkty marki własnej Auchan są okropne. Nigdy ich nie kupowałem, nie kupuję i nie będę kupował. Zresztą ostatnimi czasy bardzo dużo wprowadzili tylko swoich produktów. Chciałem kupić walizkę. Pojechałem do ich sklepu, a tam tylko ich marka własna. Kiedyś mieli fajne walizki Polskich firm, a teraz tylko francuskie. Po co mam kupować francuskie? Wolę od polskiego dystrybutora bo przynajmniej ktoś w Polsce zarobi na tym.
    Generalnie asortyment Auchan określam jako masakryczny bo zawężają naszych krajowych dystrybutorów. Ale klienci nie są głupi widzą to i w końcu Auchan straci obroty i może wtedy się zastanowią a nie wpychają nam buble, które we Francji się nie sprzedały. Mam nadzieję, że ktoś z dyrekcji to przeczyta i pójdzie po rozum do głowy bo inaczej coraz więcej ludzi przestanie robić u Was zakupy.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.