19.03.2020/20:41

Auchan prosi klientów e-sklepu o wypełnienie informacji o kwarantannie

– Jeśli zostałeś poddany kwarantannie, poinformuj nas o tym w polu “Instrukcje dla dostawcy” podczas składania zamówienia online – prosi swoich klientów e-sklep z żywnością Auchan Direct. Aby zminimalizować ryzyko zakażenia koronawirusem kurierzy nie wnoszą zakupów do domu i nie przyjmują gotówki.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • DD 02.04.2021

    Auchant odwołano mi dostawę przed samymi świętami. Na kwarantannie zostaliśmy bez pieczywa, mięsa i innych produktów,w systemie cały czas nie jest dostawa anulowana brak zwrotu pieniędzy

  • Betibeti 03.04.2020

    Działanie sklepu Auchan online - Brak terminów od 2 dni .Robisz zamówienie i za 1h ponawiasz próbę i zamówienie zostaje pomniejszone o niektóre towary jak również brak nadal terminów. Można tak robić cały czas zakupy i zmieniają się towary z twojego koszyka zamówień. Zrobione zakupy powinny czekać w kolejce !!!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.