Auchan prosi klientów e-sklepu o wypełnienie informacji o kwarantannie
– Jeśli zostałeś poddany kwarantannie, poinformuj nas o tym w polu “Instrukcje dla dostawcy” podczas składania zamówienia online – prosi swoich klientów e-sklep z żywnością Auchan Direct. Aby zminimalizować ryzyko zakażenia koronawirusem kurierzy nie wnoszą zakupów do domu i nie przyjmują gotówki.
Internetowe sklepy spożywcze przeżywają obecnie oblężenie. Nie inaczej jest w Auchan Direct. Sklep zaznacza, że telefoniczny kontakt z biurem obsługi klienta może być utrudniony ze względu na dużą ilość połączeń i zachęca do kontaktu za pomocą wiadomości email. W konkurencyjnych sklepach dostarczających zakupy spożywcze: Frisco, Tesco i Carrefourze również trudno jest znaleźć bliski termin dostawy.
Auchan Direct informuje klientów, że w związku z dużym zainteresowaniem zakupami spożywczymi dostępność terminów dostaw może być utrudniona. – Robimy wszystko, aby sukcesywnie pojawiały się nowe terminy dostaw. Pragniemy zapewnić, że już złożone zamówienia realizowane są zgodnie z planem – podaje w komunikacie e-sklep z żywnością. Sieć informuje również, że z myślą o bezpieczeństwie klientów i dostawców postanowiła akceptować wyłącznie płatności online. Dodatkowo dostawcy nie wnoszą zakupów do lokalu, a jedynie pozostawiają pod drzwiami.
„Apelujemy do Państwa o ostrożność oraz zachowanie bezpiecznej odległości min. 1 metr w stosunku do kierowców. Jeśli zostałeś poddany kwarantannie, poinformuj nas o tym w polu “Instrukcje dla dostawcy” podczas składania zamówienia online” – prosi Auchan Direct.
1 komentarz
-
03.04.2020
Działanie sklepu Auchan online - Brak terminów od 2 dni .Robisz zamówienie i za 1h ponawiasz próbę i zamówienie zostaje pomniejszone o niektóre towary jak również brak nadal terminów. Można tak robić cały czas zakupy i zmieniają się towary z twojego koszyka zamówień. Zrobione zakupy powinny czekać w kolejce !!!
3