12.02.2019/15:27
Auchan robi w polskich sklepach rewolucję w markach własnych [TYLKO U NAS]
Od kilku miesięcy firma Auchan Retail Polska realizuje potężny plan rewitalizacji i transformacji oferty produktów pod marką własną. Zmienia się ich szata graficzna - z opakowań znika logo podniesionego kciuka. Natomiast składy produktów są modyfikowane pod kątem czystszych etykiet i lepszych walorów zdrowotnych.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
W ramach subskrybcji otrzymasz:
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
1 komentarz
-
24.02.2019
tak samo warte jak te z kciukiem
Najnowsze z serwisu
9