12.02.2019/15:27

Auchan robi w polskich sklepach rewolucję w markach własnych [TYLKO U NAS]

Od kilku miesięcy firma Auchan Retail Polska realizuje potężny plan rewitalizacji i transformacji oferty produktów pod marką własną. Zmienia się ich szata graficzna - z opakowań znika logo podniesionego kciuka. Natomiast składy produktów są modyfikowane pod kątem czystszych etykiet i lepszych walorów zdrowotnych.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • nowak 24.02.2019

    tak samo warte jak te z kciukiem

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.