Auchan rozwija i mocno promuje markę własną Pewni Dobrego [GALERIA]
Sieć Auchan istotnie poszerzyła gamę produktów sprzedawanych pod marką własną Pewni Dobrego, która zadebiutowała na polskim rynku w minionym roku. Obecnie asortyment oferowany klientom pod tym brandem obejmuje już kilkadziesiąt produktów.
Pod marką Pewni Dobrego oferowane są głównie produkty z kategorii świeżych, takich jak warzywa, nabiał, mięso czerwone, drób, czy ryby. W skład gamy Pewni Dobrego wchodzą m.in. ekologiczne jaja, buraki bez pestycydów, z kontrolowanej produkcji, wieprzowina rasy puławskiej, łosoś jurajski, kurczaki z grzędy, czy pomidory z polskich gospodarstw rodzinnych.
W sklepach Auchan można zaobserwować coraz mocniejsze wsparcie marketingowe dla marki Pewni Dobrego. W reklamach produktów pojawiają są polscy dostawcy: ogrodnicy Ewa Rosłoniec i Wojciech Misztela, hodowcy Tomasz Szymańczuk, Tomasz Karapuda i Andrzej Kołtun, a także właściciel gospodarstwa rolnego w Chwaszczynie Michał Gulczyński.
Auchan po pierwszej fazie rozwoju marki Pewni Dobrego, coraz śmielej promuje ten brand we własnych hipermarketach i supermarketach. Detalista robi to za pomocą różnych form reklamowych (patrz: załączona do tekstu galeria).
Czytaj także:
Auchan robi w polskich sklepach rewolucję w markach własnych [TYLKO U NAS]