01.06.2018/13:05

Auchan wprowadził nową usługę asystenta głosowego dla smakoszy win

Francuski detalista, we współpracy z Google Home, uruchomił nową usługę asystenta głosowego, który doradza konsumentom znad Sekwany w kwestii wyboru wina, w zależności id ich gustów, spożywanych potrwa czy stanu portfeli.

Nowa usługa została wdrożona w miejsce funkcjonującej od roku poprzedniej wersji – Mets&Vins – która została dobrze przyjęta przez konsumentów – wskaźnik satysfakcji użytkowników wyniósł 82 proc. Nowa wersja jest dostępna non-stop za pośrednictwem Google Home oraz aplikacji mobilnej Google Assistant. Zawiera informacje o ok. 1.200 odmianach win ze Starego i Nowego Świata, wraz z możliwością wyznaczenia kilku progów cenowych.

System został zaprojektowany w ten sposób, by satysfakcjonująco odpowiedzieć na dwa kluczowe pytania użytkowników:

Jakie wino pasuje do danej potrawy lub jaka potrawa pasuje do danego wina?

Jakie wino dobrać dla moich gości, zgodnie z ich upodobaniami?

Jak zapewnia sieć, wirtualny doradca działa płynnie i skutecznie. Konsument informuje maszynę, jaką potrawę zamierza podać, jaki kolor wina preferuje i jaki ma budżet. Asystent analizuje bazę danych i podpowiada odpowiednie wina.

– Technologia asystenta głosowego to krok w kierunku bardziej płynnego doświadczenia zakupowego konsumentów. W związku z tym nie ograniczamy usługi wyłącznie do kampanii Foires aux Vins. Jako detalista nowej generacji chcemy uczynić z asysty głosowej kluczowy element naszej strategii na rzecz odkrywania na nowo doznań zakupowych klientów – skomentowała Claire Koralewski, dyrektor ds. konsumentów i innowacji w Auchan Retail.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.