03.06.2019 / 11:44
StoryEditor

Badanie Mastercard: Polacy coraz bardziej otwarci na bankowość cyfrową. Wyprzedzają nas tylko Rosjanie

(Fot.Pixabay)
Nie słabnie entuzjazm Polaków do usług bankowości cyfrowej. W drugiej edycji europejskiego badania Mastercard znaleźliśmy się po raz kolejny w ścisłej czołówce.

W badaniu wzięli udział internauci z 11 krajów, w tym z Polski. Potwierdza ono, że Polacy coraz chętniej korzystają z cyfrowych usług finansowych. Uważają, że takie usługi są wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.09.2025 / 11:37
StoryEditor
Carrefour rozpoczyna sprzedaż swoich sklepów i centrów handlowych w Polsce! [AKTUALIZACJA]
Sklep Carrefour w Warszawie (fot. Ritu Manoj Jethani/Shutterstock)

Carrefour szykuje się do sprzedaży swoich aktywów w Polsce. Francuska grupa wspólnie z bankiem JP Morgan przygotowała tzw. data room, czyli środowisko, w którym potencjalni inwestorzy mogą się zapoznać z kompletem poufnych informacji o firmie i jej aktywach.

Informację taką podał w czwartek francuski "La Lettre". Wskazał on, że Grupa Carrefour, kierowana przez Alexandre‘a Bomparda, za pośrednictwem banku JP Morgan "właśnie o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 22:30
StoryEditor
Do klubu w klapkach, czyli strategia na Żabkę. Xtreme Fitness stawia na model convenience dostępny dla milionów [WYWIAD]
Filip Puchalski, Commercial Director w Xtreme Fitness Gyms i Xtreme KiDS

Sieć klubów fitness Xtreme Fitness Gyms rozwija swoją strategię i chce być tak blisko klientów, jak osiedlowa Żabka. Sieć śmiało wchodzi do dużych miast. W Warszawie, Krakowie czy na Śląsku pojawią się kluby, do których – jak mówi Filip Puchalski, Commercial Director w Xtreme Fitness Gyms i Xtreme KiDS – klient powinien móc „wpaść w klapkach”. Celem jest stworzenie modelu fitness w wersji convenience: blisko domu, pracy i codziennych obowiązków.

Łukasz Stępniak, redaktor portalu wiadomoscihandlowe.pl: Rok temu władze Xtreme Fitness Gyms ogłosiły strategię rozwoju skoncentrowaną na mniejszych miastach i miejscowościach. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 13:34