10.10.2018/14:55

Bakalland dynamicznie rozwija kategorię przekąsek. Wchodzi z nową linią bakalii pod hasłem: „Chwyć & Jedz”

Zmiana naszego stylu życia sprawiła, że w ciągu dnia coraz częściej sięgamy po przekąski, zastępując nimi regularne posiłki. Stąd też oczekujemy od nich smaku, bogactwa witamin i minerałów, ale jednocześnie różnorodności.  Odpowiadając na te potrzeby, Bakalland – lider rynku bakalii – wprowadza nową, w 100% przekąskową ofertę. Nowa linia bakalii pod hasłem: „Chwyć & Jedz” to bardzo różnorodne propozycje składające się z prażonych ziaren, chrupiących orzechów i bakaliowych mieszanek, zamknięte w poręcznych opakowaniach i przekąskowej porcji na raz.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.