17.12.2018/14:05

Bakalland zapowiada wprowadzenie na rynek przełomowej przekąski

Na rynku bakali można jeszcze dużo zrobić – twierdzi Marek Moczulski, prezes Bakallandu. W przyszłym roku jego firma wprowadzi serię produktów do jednorazowej konsumpcji. Producent widzi dużą przyszłość przed tym segmentem. 

Zdaniem Marka Moczulskiego w przypadku bakalii nie ma potrzeby czyszczenia etykiety, natomiast w segmentach, gdzie produkty są bardziej przetworzone, jak budynie czy kisiele, trend czystej etykiety jest jak najbardziej wskazany.

Klęski żywiołowe, przymrozki, susze, to – zdaniem Marka Moczulskiego – czynniki, które w znacznym stopniu wpływają na podaż bakalii. Wystarczy jeden kataklizm w miejscu, gdzie skoncentrowane jest 80% światowej produkcji i ceny gwałtownie rosną – mówi prezes. I dodaje, że wyzwaniem dla rynku jest również rosnąca konsumpcja, która też powoduje wzrost cen.
 
Firma Bakalland w ostatnich kilku latach wydała ponad 80 mln zł na środki produkcji, unowocześnienie, automatyzację, magazynowanie. Jednocześnie kilkadziesiąt milionów złotych poszło na promocje konsumenckie.

Więcej w materiale wideo.

Dodaj komentarz

4 komentarze

  • redaktor 19.03.2019

    Nie mam pojęcia kto pisał ten artykuł, ale jego poziom jest naprawdę niski. Pominę już błędy typu "bakali" w pierwszym (!) zdaniu... Poza tym masa powtórzeń, brak związku logicznego między akapitami, źle stosowane znaki interpunkcyjne. Proponuję czytać artykuł przed upublicznieniem; a jeśli autor nie radzi sobie z jego zredagowaniem to może warto oddać tę część pracy komuś kompetentnemu?

  • KaRol 13.01.2019

    Od kilku lat z założenia nie kupuję produktów marki Bakalland; są znacznie droższe od podobnych, a jakościowo porównywalne. Po co przepłacać? Poza tym wydaje mi się, że Bakalland został sprzedany Amerykanom. Wolę popierać polski kapitał.

  • Mniam 13.01.2019

    Czy to przypadkiem nie ten znaleziony ostatnio w Biedronce?

  • as 11.01.2019

    Zdecydowanie bardziej rewolucyjny byłby produkt do wielorazowej konsumpcji. Chciałbym zobaczyć jego reklamę, konsumpcja->defekacja->kolejna konsumpcja

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.