17.12.2018 / 13:38
StoryEditor

Bakalland zapowiada wprowadzenie na rynek przełomowej przekąski

Marek Moczulski, prezes Bakallandu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na rynku bakali można jeszcze dużo zrobić – twierdzi Marek Moczulski, prezes Bakallandu. W przyszłym roku jego firma wprowadzi serię produktów do jednorazowej konsumpcji. Producent widzi dużą przyszłość przed tym segmentem. 

Zdaniem Marka Moczulskiego w przypadku bakalii nie ma potrzeby czyszczenia etykiety, natomiast w segmentach, gdzie produkty są bardziej przetworzone, jak budynie czy kisiele, trend czystej etykiety jest jak najbardziej wskazany.

Klęski żywiołowe, przymrozki, susze, to – zdaniem Marka Moczulskiego – czynniki, które w znacznym stopniu wpływają na podaż bakalii. Wystarczy jeden kataklizm w miejscu, gdzie skoncentrowane jest 80% światowej produkcji i ceny gwałtownie rosną – mówi prezes. I dodaje, że wyzwaniem dla rynku jest również rosnąca konsumpcja, która też powoduje wzrost cen.
 
Firma Bakalland w ostatnich kilku latach wydała ponad 80 mln zł na środki produkcji, unowocześnienie, automatyzację, magazynowanie. Jednocześnie kilkadziesiąt milionów złotych poszło na promocje konsumenckie.

Więcej w materiale wideo.

23. kwiecień 2024 10:11