05.11.2019/20:21

Bartłomiej Pucek został country digital managerem w sieci Ikea

To nowo utworzone stanowisko w strukturach sieci. Bartłomiej Pucek wcześniej rozwijał produkty cyfrowe m.in w Ringier Axel Springer Polska oraz Capital Grup.

Informację podaje portal wirtualnemedia.pl Bartłomiej Pucek będzie odpowiadał w Ikei m.in za rozwój nowych produktów cyfrowych (e-commerce, technologie mobilne oraz rozwiązania wdrażane w sklepach), IT oraz bezpieczeństwo informacji i prywatność danych.

Wcześniej nowy manager sieci Ikea przez ponad dwa lata był dyrektorem projektów mobile&digital w wydawnictwie RASP, był także wiceprezesem spółki City-Nav, która zarządza serwisem jakdojade.pl. Bartłomiej Pucek był także szefem działu mobile w o2.pl oraz dyrektorem marketingu w Capital Group. Skończył studia w zakresie strategicznego zarządzania marketingowego oraz innowacyjnych strategii na Stanford Graduate School of Business.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.