25.01.2019/17:12

Beata Jankowiak członkiem zarządu i dyrektorem marketingu Jeronimo Martins Polska

Beata Jankowiak, zostanie członkiem zarządu i obejmie funkcję dyrektora marketingu w spółce Jeronimo Martins Polska, do której należy sieć sklepów Biedronka. Obowiązki szefa Działu Marketingu przejmie w dniu 1 lutego 2019 r.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • STAŁY KLIENT 18.03.2021

    SKANDAL W SKLEPIE ,,BIEDRONKA,, PRZY ULICY BABINA W KALISZU ! KASJERKI OBSŁUGUJĄ LUDZI BEZ MASEK LUB Z NOCHALAMU NA WIERZCHU A NA ZWRÓCONĄ UWAGĘ ODPOWIADA ,,DOPÓKI BĘDZIE KACZYŃSKI TAK BĘDZIE,, ! CO TO MA ZNACZYĆ ? PRACOWNICE BIEDRONKI ZWALCZAJĄ RZĄD PiSu ? NATYCHMIAST POWIADAMIAM ZAINTERESOWANYCH I BĘDĄ DOGŁĘBNE KONTROLE ! KASJERKOM NIE ROBIŁEM ZARZUTÓW , IM WSPÓŁCZUJĘ PRACY 8 GODZIN W TAKICH WARUNKACH ( MAJĄ TEŻ ZASŁONY Z PLASYKU ) ACZKOLWIEK PRZEPISY NIC NIE MÓWIĄ O ,,MOIM WSPÓŁCZUCIU,, ! SĄ CZYWIŚCIE ŚWIADKOWIE, WIELU ŚWIADKÓW, KTÓRZY NAWET NA ULICY ZACZEPIAJĄ MNIE I SĄ GOTOWI ŚWIADCZYĆ O CHAMSTWIE ZAŁOGI TEGO PUNKTU ! SZCZERZE TO DLA MNIE WYGLĄDA TO NA NIEFORMALNE, GANSTERSKIE POROZUMIENIE W TYM SKLEPIE DOT. SZEROKIEGO WACHLARZU SPRAW! PROSZĘ SIĘ POWAŻNIE ZAJĄĆ TYM SKLEPEM BO BĘDZIE NAPRAWDĘ ŹLE ! P.S. JEDNA Z KLIENTEK ZA MNĄ POPROSIŁA KIEROWNIKA PLACÓWKI ALE JA JUŻ WYSZEDŁEM BO JESTEM ,,WYBUCHOWY,, I...

  • Biedronka 30.01.2019

    To Pani Magdalena nie jest już Dyrektorem Marketingu?

  • nowa 28.01.2019

    ho ho co to będzie co to będzie
    dopiero będzie wojna gdy odpowiednie inspektoraty i służby państwa pójdą na wojnę
    i zaczną kontrolować np. co miesiąc sklepy tej sieci
    np. sanepid, straż pożarna , GIS

  • dyzio 27.01.2019

    Tak, bo handel to przecież wojna, krew się leje i trup ściele się gęsto. Jak widać w główkach się niektórym już pop.....ło. Biedronka zarazę rozniosła na cały kraj a w finale klient już zjada własny ogon. Taka kreatywność marketingowa a jaka fantazja!!!

  • Insert 27.01.2019

    Tak. Ta nominacja jest gwarancją przeniesienia marketingu Biedronki na niespotykany na świecie poziom i wskazuje że firma bedzie rozwijać się w innym niż dotychczas kierunku wydając na prawo i lewo budżety marketingowe.

  • Klient 26.01.2019

    Jesli JMP osobą nowego członka zarządu wyda więcej, to pewnie dostanie więcej... ale czy do tego trzeba wymieniać zawodnika... Przy ich skali nie wydają majątku... I raczej postawilbym na jakość marketingu...niż niższe wydatki...to ewentualny realny powód, bo na razie tylko kopiują, nie dostrzegam specjalnej kreatywności.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.