25.01.2019/17:12

Beata Jankowiak członkiem zarządu i dyrektorem marketingu Jeronimo Martins Polska

Beata Jankowiak, zostanie członkiem zarządu i obejmie funkcję dyrektora marketingu w spółce Jeronimo Martins Polska, do której należy sieć sklepów Biedronka. Obowiązki szefa Działu Marketingu przejmie w dniu 1 lutego 2019 r.

Beata Jankowiak związana jest z firmą Jeronimo Martins Polska od ponad 20 lat. Od kwietnia 1995 r. sprawowała funkcję menadżera ds. zakupów, a następnie managera sieci dostaw. W roku 2000 awansowała na stanowisko dyrektora sieci dostaw. Od 2010 roku pełniła funkcję dyrektora handlowego. Jej obowiązki przejmą pozostali menadżerowie ds. handlowych.

Beata Jankowiak jest znana jako bezkompromisowa i twarda negocjatorka, co potwierdza wielu producentów, z którymi współpracowała. Przejęcie przez nią działu marketingu może oznaczać zaostrzenie kursu wobec domów mediowych i firm reklamowych, z którymi współpracuje Biedronka.

- Jeśli firma idzie na wojnę - a Beata jest znana twardych negocjacji z pozycji siły - to właściwy człowiek na właściwym miejscu - powiedział (prosząc o anonimowość) portalowi wiadomoscihandlowe.pl jeden z uznanych ekspertów rynku handlowego, komentując awans i objęcie nowego stanowiska przez Beatę Jankowiak.

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej 2900 sklepów ponad 1000 miejscowości. Sieć Biedronka, obecna na polskim rynku od ponad 20 lat, współpracuje z ponad 600 polskimi partnerami handlowymi. Jeronimo Martins w Polsce zatrudnia ponad 65 tys. pracowników. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 12 mld zł.

Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • Biedronka 30.01.2019

    To Pani Magdalena nie jest już Dyrektorem Marketingu?

  • nowa 28.01.2019

    ho ho co to będzie co to będzie
    dopiero będzie wojna gdy odpowiednie inspektoraty i służby państwa pójdą na wojnę
    i zaczną kontrolować np. co miesiąc sklepy tej sieci
    np. sanepid, straż pożarna , GIS

  • dyzio 27.01.2019

    Tak, bo handel to przecież wojna, krew się leje i trup ściele się gęsto. Jak widać w główkach się niektórym już pop.....ło. Biedronka zarazę rozniosła na cały kraj a w finale klient już zjada własny ogon. Taka kreatywność marketingowa a jaka fantazja!!!

  • Insert 27.01.2019

    Tak. Ta nominacja jest gwarancją przeniesienia marketingu Biedronki na niespotykany na świecie poziom i wskazuje że firma bedzie rozwijać się w innym niż dotychczas kierunku wydając na prawo i lewo budżety marketingowe.

  • Klient 26.01.2019

    Jesli JMP osobą nowego członka zarządu wyda więcej, to pewnie dostanie więcej... ale czy do tego trzeba wymieniać zawodnika... Przy ich skali nie wydają majątku... I raczej postawilbym na jakość marketingu...niż niższe wydatki...to ewentualny realny powód, bo na razie tylko kopiują, nie dostrzegam specjalnej kreatywności.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.