Beata Jankowiak członkiem zarządu i dyrektorem marketingu Jeronimo Martins Polska
Beata Jankowiak, zostanie członkiem zarządu i obejmie funkcję dyrektora marketingu w spółce Jeronimo Martins Polska, do której należy sieć sklepów Biedronka. Obowiązki szefa Działu Marketingu przejmie w dniu 1 lutego 2019 r.
Beata Jankowiak związana jest z firmą Jeronimo Martins Polska od ponad 20 lat. Od kwietnia 1995 r. sprawowała funkcję menadżera ds. zakupów, a następnie managera sieci dostaw. W roku 2000 awansowała na stanowisko dyrektora sieci dostaw. Od 2010 roku pełniła funkcję dyrektora handlowego. Jej obowiązki przejmą pozostali menadżerowie ds. handlowych.
Beata Jankowiak jest znana jako bezkompromisowa i twarda negocjatorka, co potwierdza wielu producentów, z którymi współpracowała. Przejęcie przez nią działu marketingu może oznaczać zaostrzenie kursu wobec domów mediowych i firm reklamowych, z którymi współpracuje Biedronka.
- Jeśli firma idzie na wojnę - a Beata jest znana twardych negocjacji z pozycji siły - to właściwy człowiek na właściwym miejscu - powiedział (prosząc o anonimowość) portalowi wiadomoscihandlowe.pl jeden z uznanych ekspertów rynku handlowego, komentując awans i objęcie nowego stanowiska przez Beatę Jankowiak.
Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej 2900 sklepów ponad 1000 miejscowości. Sieć Biedronka, obecna na polskim rynku od ponad 20 lat, współpracuje z ponad 600 polskimi partnerami handlowymi. Jeronimo Martins w Polsce zatrudnia ponad 65 tys. pracowników. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 12 mld zł.
5 komentarzy
-
30.01.2019
To Pani Magdalena nie jest już Dyrektorem Marketingu?
-
28.01.2019
ho ho co to będzie co to będzie
dopiero będzie wojna gdy odpowiednie inspektoraty i służby państwa pójdą na wojnę
i zaczną kontrolować np. co miesiąc sklepy tej sieci
np. sanepid, straż pożarna , GIS
-
27.01.2019
Tak, bo handel to przecież wojna, krew się leje i trup ściele się gęsto. Jak widać w główkach się niektórym już pop.....ło. Biedronka zarazę rozniosła na cały kraj a w finale klient już zjada własny ogon. Taka kreatywność marketingowa a jaka fantazja!!!
-
27.01.2019
Tak. Ta nominacja jest gwarancją przeniesienia marketingu Biedronki na niespotykany na świecie poziom i wskazuje że firma bedzie rozwijać się w innym niż dotychczas kierunku wydając na prawo i lewo budżety marketingowe.
-
26.01.2019
Jesli JMP osobą nowego członka zarządu wyda więcej, to pewnie dostanie więcej... ale czy do tego trzeba wymieniać zawodnika... Przy ich skali nie wydają majątku... I raczej postawilbym na jakość marketingu...niż niższe wydatki...to ewentualny realny powód, bo na razie tylko kopiują, nie dostrzegam specjalnej kreatywności.
8