19.09.2013/12:21

Bez kisielu nie ma półki z deserami

Popularność takich produktów, jak kisiele, budynie czy desery instant, w ostatnich latach dynamicznie rośnie. Analiza preferencji konsumentów pokazuje dwa skrajne trendy – z jednej strony silne pozostaje przywiązanie do smaków tradycyjnych, z drugiej coraz więcej osób otwiera się na zaskakujące innowacje.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.