22.05.2020/11:25

Bezpieczeństwo konsumentów staje się nową definicją trendu convenience w handlu detalicznym

Sklepy stacjonarne, które chcą utrzymać zaufanie klientów, muszą zadbać o najwyższe standardy bezpieczeństwa i zapewnić szybką, bezinwazyjną obsługę. Konsumenci oczekują m.in. ograniczenia kontaktów do minimum. W innym przypadku część z nich na dobre może przenieść się do kanału e-commerce. Takie dane płyną z najnowszego raportu „Wpływ COVID-19 na rynek FMCG” opracowanego przez Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • dsds 25.05.2020

    dodałem komentarz, ale cenzura nie puściła, a nie był niestosowny, tylko niezgodny z linią propagandową

  • dsds 25.05.2020

    czy ktoś jeszcze wierzy w tą ściemę??? wystarczy wyłączyć propagandę i po problemie!

  • Sprzedawca ze Społem 24.05.2020

    Cytat "73 proc. badanych twierdzi z kolei, że zależy im na ograniczeniu dotykania produktów przez personel sklepu, np. w trakcie układania ich na półce". Czy zdaniem kupujących jeśli robią zakupy w sklepach internetowych to tych zakupów nikt nie dotyka? Tak jak w tradycyjnym sklepie są sprzedawcy. Tak w sklepie internetowym są osoby, które muszą obsłużyć konkretne zamówienie :-)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.