23.08.2018/00:53

Biedronka 2.0 - sieć uruchomiła właśnie swój najnowocześniejszy sklep w Polsce [GALERIA]

Biedronka przeprowadziła modernizację sklepu zlokalizowanego w budynku, w którym mieści się polska centrala Jeronimo Martins. We flagowej placówce firmy przy ul. Dolnej w Warszawie wdrożono kilka nowości testowanych dotychczas na niewielką skalę w innych miejscach, a także zastosowano najnowsze rozwiązania wizualne. Portal wiadomoscihandlowe.pl odwiedził sklep określany mianem "Biedronka 2.0" po remodelingu.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

10 komentarzy

  • Tomasz 03.09.2018

    Co za debil to wymyślił, teraz w biedronce nie można nic znaleźć, człowiek chodzi pół godziny by znaleźć jakiś produkt. I próżno tam szukać soli obok cukru jak jest wszędzie, trzeba szukać gdzieś w drugim kącie sklepu. Bywałem bardzo często, teraz staram się omijać z daleka.

  • lidlak 03.09.2018

    A czy wyjścia ewakuacyjne są zastawione paletami?

  • 1ukasz 25.08.2018

    Biedronka zamiast wykorzystać swoją pozycję i wyznaczać trendy, jak ostatni maruder wdraża jakiekolwiek dobre zmiany. Bałagan w sklepach, bród, zagracone alejki, oczopląs komunikacyjny. Żadne "ekrany displayowe" (czymkolwiek są) tego nie zmienią, jeśli rzeczy podstawowe skrzeczą. Zróbcie coś z tym, bo Lidl was rozjedzie, jeden sklep po drugim, w smoim tempie.

  • lekko i przyjemnie nie jest 23.08.2018

    pracował ktoś kiedyś na średniej wielkości sklepie z obrotem1,5 -2 mln miesięcznie? wiecie ile towaru musi przewalić ekipa na takim sklepie żeby to zatowarować?? jeden tir dzień w dzień na dostawach do rozłożenia to tam nie jest żaden wyczyn!
    tak, jak przedmówca stwierdził teraz gdy praca jest już w cenie to sięgają po nowoczesne rozwiązania i kasy samoobsługowe itd bo dalszy wyzysk pracownika przy stopie bezrobocia ok 4% jest już niemożliwy, a Ukraińcy nie są tak wydajni i przywiązani do stanowiska jak biedni kiedyś polacy,
    model walmart... always low prices kosztem pracownika, tępienie związków, praca ponad siły ale i jakieś nędzne (w stosunku do obrotów) dodatki żeby to jakoś wyglądało... tylko praca bardzo ciężka... dzień w dzień dzień w dzień a w święta i weekendy jeszcze więcej... a pensja jak kasjerki w klimatyzowanym kinie

  • igi 23.08.2018

    Podobno polski rząd jest zainteresowany wykupieniem Biedronki...

  • andru 23.08.2018

    Wszystko fajnie, można się chwalić ulubionym sklepem pod biurzem zarządu. Fakty są takie, że permanentnie jest tam brud i bałagan, brakuje towaru i cen - czyli podstaw handlu. Towar na górnych półkach sięga sufitu, a szarpanie z drzwiami lodówek nie tylko utrudnia zakupy, ale też i pracę ludzi w obiekcie.
    Wszyscy chcą przecinać wstęgi na otwarciach i szczerzyć się do zdjąć, a nie ma komu później o to dbać.
    W wielu warszawskich sklepach, porządek, oznaczenia cenowe, siatki na warzywa, wózki i koszyki to rzadki loksus, nie wspominając o przebieraniu warzyw i owoców.

  • duch 23.08.2018

    Bardzo im kibicuję.
    Rozwiązania, które wprowadzają naprawdę zmieniają handel w Polsce. Byłem, jestem i będę klientem tej sieci. A dlaczego? Ano dlatego, że widzę ich pracę, widzę ich zapał i chęć poprawy wszystkich aspektów. Nieustanne poprawianie jakości samych artykułów, opakowań czy właśnie całych placówek. Oni po prostu się starają i tym mnie kupili!

  • Jan 23.08.2018

    A jak mają nie być zastawione paletami, skoro na cały sklep pracują 4 (cztery) Panie, w sklepie wielki ruch, a góra towaru do rozłożenia, w tym mrożonki i rzeczy do chłodni, który nie może czekać... Nie da się inaczej, bo co chwila klienci - przyzwyczajeni do narzekania- żądają otwarcia nowej kasy.

  • ..I.. 22.08.2018

    Przez kilkanaście lat wykorzystywali m.in. kobiety do ciężkiej pracy ponad siły, do przewalania dziesiątek ton towaru za minimalne głodowe pensje lub prawie minimalne... kasa szła na dopale do cen żeby jeszcze więcej zarabiać i jeszcze więcej pracy... a teraz gdy pracownicy domagają się uczciwej zapłaty za ciężką pracę i widzą okazję bo praca jest w cenie to nagle JMD wyciaga z Portugalskiej skarbonki kasę na kasy samoobsługowe.... znamienne jak pokazują gdzie jest miejsce szeregowego pracownika na którego plecach i ucisku zbudowali swoją pozycje

  • gosc 22.08.2018

    Czy przejscia miedzy regalami sa zastawione paletami tak jak w innych sklepach tej sieci ?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.