31.05.2021/13:15

Biedronka 3.0 – lider rynku detalicznego wprowadza nowy koncept sklepu. Co się zmieniło? [GALERIA]

Po dwóch i pół roku rozwijania sklepów w koncepcie określanym jako Biedronka 2.0, dyskontowa sieć poszła o krok dalej i stworzyła kolejny, jeszcze nowocześniejszy format placówki handlowej. Pojedyncze spośród licznych zmian testowano początkowo w różnych lokalizacjach, aż w końcu połączono je w całość i ochrzczono mianem Biedronki 3.0. Jak ustalił portal wiadomoscihandlowe.pl, od początku 2021 r. najnowszy koncept wdrożono w ponad 100 nowych lub zmodernizowanych sklepach Biedronki. Wiemy też, ile takich placówek będzie działać na koniec tego roku.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • MK 09.06.2021

    Jak da się przejść między alejkami to dobrze. Zatrudnijcie więcej ludzi.

  • Gil 01.06.2021

    Polecam z równą pieczołowitością zająć się magazynami i zapleczami sklepów.

  • Praktyk 01.06.2021

    A jaki adres Biedronki 3.0, żeby sobie obejrzeć?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także